audifanatic Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Jeg klarte å spinne på snøen:rolleyes: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Tenkte jeg skulle melde svinghjulet mitt på "Grete Rhode kurs" i morra, og få av noen kilo..... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 det er bra folkens! ingen opplysning er for merkelig til å komme med her! Idag satt jeg på en kompis som skulle tøffe seg men uheldigvis husket litt feil angående hvilken fotoboks som hadde kamera.. DAMN før en rød intens blitz!! Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by audifanatic Jeg klarte å spinne på snøen:rolleyes: Hadde 120-130 rett utenfor her i nabolaget.. Dette var med 1.8 Almera Tino'n som er leigebilen eg har for uka.. (sant skal sies, at bilen flytta seg ikkje fortere enn ca 30 km/t ) Is er ein koslig ting med piggfritt.!!! :D (Og på min tidligere 0,8 Suzuki Alto -86 modell, hadde eg mekanisk traction control, så der spant eg ikkje på verken snø eller is) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Bilen min ble møkkete i dag fordi det var + grader og F**Ks salta på veien, den er ikke vaska siden lørdag. Den trengs å vaskes på nytt, men jeg orker ikke. Det blir så ekstremt kaldt på henda... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Gå ut å vask den bilen! Vi vil ikke ha noe av den krokangreia som trives så godt i saltlaken! Hehe.. Det er meget lite kos og vaske bilen i dette været! Fyy.. Glad det er forholdsvis lite salting her oppe.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Hihi, trives godt med min p10 2.0 slx jeg. :) Splitter nye vinterdekk foran og gamle veeeldig slitte dekk bak. :D Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 har nettopp vært ute å cruiset med en ford courier 1.6 diesel. Ikke særlig rått.. Langlys var bra da Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 hakke vært bortpå noe ennå nei, men har tæva opp en del biler da:) hehe..... 4x4 råxx Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 hehe samme her.. har alltid med meg nøkkelen til en Subaru Legacy Outback 2.5 6`r ... Jæft når jeg eller en kompis virkelig driter på draget.. En stor mitsubishi Pajero på langt over 2 tonn klarte faktisk ikke å dra subaruen bak da jeg gasset imot :D <3 Subaru forever <3 Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Hmm hva for noe piss kan jeg si i dag a? JO, jeg fikk avslag på lån mitt idag faktisk. Da blir det ikke noen Ford SVT F-150 Lightning, men en gamel SRi isted en god stund til!!!! Du er for ung, ikke vært i militære enda blablablablablabla.... HRRRMMMF :ssip: fucku asshole :mad: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 SRI blir vel noe skralt sett mot en lighting ja.. har du virkerlig råd til å eie en slik bil da..?!?! Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Dere klager på masse kongebiler dere, skal jeg si dere! Tino og Focus og Mitsubishi Pajero... Prøv å kjør en Citröen C3 de to første ukene med kulde og snø og is og drit dere! Og for å øke spenningen, sett på tidenes dårligste vinterdekk på den jævla vingleboksen. Når bilen nesten skjener i 80 på E6 på bar og tørr asfalt, da gir det et signal om at noe er feil vettu. Menmen, da får jeg tilbake min bæjbi i morra, etter at den har fått seg nye klær (bakluke, bakfanger + retta bakplate), etter at ei dame rygga på rumpa hennes.. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 hmm.. har oppdaga et rusthull inn til kupeen.. :( :( Det er også et stoor hull i eksosanlegget.. så den bråker noe fææælt. åsså har eg fått innkallelse til EU-kontroll.. åsså har eg fått innkallelse til militæret.. jah.. d var vel det.. Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Bilen er innestengt i nabolaget, kommunen har ikke giddet å fjerne en høy kant lenger borti veien, resultat= Jeg kommer meg ikke over uten å ødelegge bilen:mad: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg