partypulp Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Jernia.. spade... måke... Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 spiste spagetti igår da med kjøttboller det er viktig med godt kosthold tømmte gira skikkelig igår, spant tilogmed på 5 gir!!!:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 vel, skulle kjøre til finnsnes, det ligger ca. 16 mil utfor tromsø. skulle på glattkjøring for lastebil. anyway, det er snøstorm, extremt sporete og grov veibane, og speeeeeeeilglatt og bekkmørkt. jeg kommer etter et langt strekk i ca. 110kmt og det er en veldig slak sving etter den. vel, kommer mot svingen på rett strekning, og plutselig spretter ræva på bilen ut, jeg ratter som pokker og trør gassen inn(forhjulstrekk) og etter 3-4 kontrasladder retter den seg opp, rett før svingen kom. men svingen klarte jeg uten problemer. artig å få megasladd på rett strekning... anyway, så for meg mens jeg rattet at jeg måtte belage meg på å gå resten av året, for det her kom aaaaldri bilen til å overleve hvis det gikk galt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by Dulle Dere klager på masse kongebiler dere, skal jeg si dere! Tino og Focus og Mitsubishi Pajero... Kongebil?? Tino??? Har du prøvd en??? Eneste forsvaret for å kjøpe ein Tino, er at den liksom er praktisk...! Men problemet er at Tino er faktiskt "liten" i forhold til type bil.. så det stemmer ikkje helt det heller..! Men vist du liker følelsen av og kjøre "lastebil" og bli tatt i fra ALL kjøreglede med og sitte rett opp og ned som ein annen vinkel og bare kjede deg i bilen mil inn og mil ut, så greit for meg! ;) Det er som sagt forskjell på folk, og alle har jo rett til sin egen mening..! Men min mening er nå at Tino og den type bil, er no eg ALDRI skal eige.. uansett kor mange unger og lignende! Savner Primeraen min... Skal bli godt og hente den igjen i morgen..! (vist dei er ferdig med den, noe som eg virkeligen håper dei er) Ellers skal eg ut og hente Dressbuksa mi i dag.! Bare for å skyte inn noe uten mening! :D hmm..har oppdaga et rusthull inn til kupeen.. Det er også et stoor hull i eksosanlegget.. så den bråker noe fææælt. åsså har eg fått innkallelse til EU-kontroll.. åsså har eg fått innkallelse til militæret.. jah.. d var vel det.... Rusthull i bilen? Trorke det nei :D Hull i eksosen? "Potte" tett her ja! :D EU kontroll.. hmm.. det blir nok en stund til! ;) Militæret?? hmm.. det er eg ferdig med! :D Er ikkje livet herligt !!! :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 nå stikker jeg hjem.. tar helg faktisk :D Lørdag blir det helaften med pils, matlaging, kino og vodka battery... til og med fikset meg en date.. Daaaaaaaaaaamn så pen hu er !!! Ellers kan jeg si at jeg var til en kompis i går og kommer til å være der mye fremover. Han har nemlig en kanon pc så med den pcn og mitt momo ratt/pedaler så spiller vi Richard Burns rally utav hææælvete... fyyyy pokker for et bra rally spill.. Tror ikke det er noe spill som er mer realistisk og vanskelig.. Wrc4 er riktignok bedre grafikk og alt men vanskeligere.. neppe.. <3 richard burns <3 når kommer Solberg Rally ? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Jeg mente egentlig at Tino og alle de der var SJEFSBILER, i forhold til Citroen C3. ALDRI kjøp dere sitronbil..den suger så forferdelig på alle punkter. Jeg er så glad for at den er levert tilbake til horete Avi's Bilutleie i dag, og jeg får tilbake godjenta mi i løpet av kvelden. Ho er og får seg nye vintersko nå. Tror ho blir søt med X-Ice på føttene :D Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by eGtTurbo SRI blir vel noe skralt sett mot en lighting ja.. har du virkerlig råd til å eie en slik bil da..?!?! Vis jeg fortsetter å leve på foreldra min, eller bo i huset dems å spise maten dem til jeg er 23-24 så funker det liksom. (selvom alle himler med øya, sier jeg er tulling og lurer på om jeg har vett i skallen) Men noen brenner for bil, jeg gjør det! Jeg forelska meg i Ligthning første gang jeg så den, uten engang å vite at det sitter en kompressor V8 intercooler sak i den... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Lappen fra forsvaret kan du bare kaste. Bla bla bla... du blir henta av MP med back up fra FBI, CIA, KGB, SWATT, FRP, KRF, SEFO, SATS og RFSU... Nei du blir ikke det så lenge de ikke har underskriften på at du har mottatt papirene. Eneste som kan skje er at den lokale saftblandermannen kommer og ber om en underskrift. Men de har som oftest nok med å oppklare hærverket mot en søppelbøtte sammen med Kripos.... PrimeraSRI venter på teite utsagn som f.eks. "Gjør plikta di!" "Slipp skjørtekanten til mamma" Jeg er selvstendig... Jeg pisser når jeg vil, jeg spiser når jeg vil, jeg står opp når jeg vil. I forsvaret får man beskjed om å spise, sove og pisse. Da er man lite selvstendig... Jeg jobber heller ett år å tjener over 300.000 og er sammen med familie og venner jeg liker enn å tjene en 100 lapp om dagen å måtte fise om kapp med de lokale heltene for å være tøffest i gjengen... Som dere sikkert skjønner så er jeg litt i mot dagens forsvar. :) Hold debatten på ett seriøst nivå! Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 militæret SUGER.. så enkelt Det er kun to grupper som har godt av militæret 1. De som trenger en solid og god utdanning veldig billig/gratis 2. De tynne bleike guttene som aldri har løftet en spade før. De kan ha godt av å gå i skogen og bli tvunget til å trene slik at de ikke dør sammen med familien sin fordi en litt uventet snøstorm eller noe slår over de på en koselig skitur.. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Nokian Hakkapelitta Q vs. Continental ContiVikingContact 3 = 0-1 Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by eGtTurbo militæret SUGER.. så enkelt Det er kun to grupper som har godt av militæret 1. De som trenger en solid og god utdanning veldig billig/gratis 2. De tynne bleike guttene som aldri har løftet en spade før. De kan ha godt av å gå i skogen og bli tvunget til å trene slik at de ikke dør sammen med familien sin fordi en litt uventet snøstorm eller noe slår over de på en koselig skitur.. Og de wolla wolla ghetto gansterene som ikke har skjønt begrepet folkeskikk, disiplin, logikk og oppførsel. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by eGtTurbo militæret SUGER.. så enkelt Det er kun to grupper som har godt av militæret 1. De som trenger en solid og god utdanning veldig billig/gratis 2. De tynne bleike guttene som aldri har løftet en spade før. De kan ha godt av å gå i skogen og bli tvunget til å trene slik at de ikke dør sammen med familien sin fordi en litt uventet snøstorm eller noe slår over de på en koselig skitur.. Kjenner du en Gjøran Søderstrøm:)? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 hehe.. burde jeg ? :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by Primera Nokian Hakkapelitta Q vs. Continental ContiVikingContact 3 = 0-1 Hakkapelitta Q er vel et eldre dekk enn ContiVikingContact 3? Lages Hakkap. Q lenger forresten? Var vel ikke med i Motor sin vinterdekktest heller, kun RSi (eller hva det heter) som Nokian hadde med der mener jeg å huske... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 De Nokian hakkapelita møkka ble hvertfall kjøpt for et år siden, veit ikke om de er gått ut av produksjon, isåfall er det bra når man har sånn uerfarn førere som meg. Jeg er sikker på at hadde jeg kjørt 10 km fortere (som jeg pleier med mine ContiVikingContact hadde jeg liggi på sykehuset nå og bilen hadde vært kondomnert. Men som sagt alt er selfølgelig min feil jeg som er uerfaren og feil beregner, men dekk de suger også. Når jeg kan komme heftig bredt med en Polo (i 25 kmt), sier vel det sitt om hvor godt de dekka sitter. De dekka er i tillegg ikke slitt og ikke kjørt med på sommeren . Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg