Gå til innhold

Få fart i forumet for hælvet !!

eGtTurbo

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehehehe alt dere har hørt og lest stemmer !! dro skikkelig av veien.. orker ikke begynne å forklare grunnen engang

Det bleike vintertrollet på siden av meg var en veltrent solbrun kompis som elsker kulde og ei skikkelig fysisk utfordring.. NOT

MEN det skal være sagt at den påståtte gråtingen nok heller var latter enn gråt ja

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hadde det vært hard og farli snø hadde jeg ikke kjørt ut der.. kunne tatt svingen.. men som sagt.. blir en hel historie det der.. pointet var at jeg ikke så d ulikt å kjøre ut der så da dundret vi ut.. woha..

Men ja.. når det blir kaldt og varmt om en annen så blir snøen etterhvert bra farlig....

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten bilder av da eGtTurbo angivelig skulle sjekke om Legacyen dugde mot en Pajero, som tidligere nevnt i denne Tråden.

I utdraget fra Latskap.net nedenfor er eGtTurbo's hendelse omtalt:

" Vår kjære venn Andrè Linder fikk i dag erfare at hans boling til en viss grad hadde vært forgjeves. Da han skulle ut på Mofjelltur med sin Legacy Outback ble han stående fast, og da kunne verken muskler, 4WD eller hans selverklærte "kjøreskills" hjelpe han noe særlig. Så med gråten i halsen ringte han etter hjelp, og det ende med at Forsmo måtte ut med Fucktruck'en å redde vår stakkars jomfru. Heldigvis endte det hele bra, Andrè kom fra det uten alvorlige skader, men med en alvorlig knekk på selvtilliten. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja jeg/bilen måtte gi tapt da vi hadde 1.5 meter igjen til fjelltoppen.. hmpr

Forøvrig er det verdt å nevne for de som ikke allerede har fått det med seg, at under drakonkuransen klarte ikke den enorme Pajeroen å rikke subaruen av flekken ! Og det på tross av større vekt og hjul

<3 subaru <3

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bytta høyre styrledd på bilen min forigårs, fordi det var slakk i det og regna med at feil var fiksa. Bilen ble selfølgelig ikke en dritt bedre... Stilt også spissinga som var HELT på tryne. Skal ned å skru nå straks. Tror det kan være drivknuta som er gått til helvete, kommer en sinnsyk metall slår mot metall lyd når jeg kjører... :rolleyes:

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh. hadde min på eu-kontroll idag.

jeg var 100% sikker på at jeg kom til å bli ruinert når den var ferdig med tanke på ting som måtte fikses.

men når jeg hentet bilen, og fikk se papiret med feilene på. hmmz. var da svært hvor mange 0 det var, og bare en eneste en 1'er. og det var det hele ;)

1'ern var pga at gummi-mansjetten til høyre drivaksel var ødelagt.

holdt på å spørre han om dette virkelig stemte, bare 1 ting å utsette. heh.

vel, finfin dag det her jah :):)

ha ei fin helg folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider