DCA Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 fant nettopp ut at det blir grisefylla på byen i kveld...denne helgen og som alle andre helger... må prøve å holde meg unna bilen da! :???: drunk Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Når det gjelder eksamener så tror jeg kanskje jeg hadde den verste i dag,ever! Like "morsomt" som Komparativ politikk?:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 i kveld blir det å skifte toppakninga på arbeids merca mi og så blir det stor fylla etter det.. alle ungdommer er nemlig på juleball her i byen i dag.. ca 1000 stk dritings ungdommer.. knall Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by eGtTurbo i kveld blir det å skifte toppakninga på arbeids merca mi og så blir det stor fylla etter det.. alle ungdommer er nemlig på juleball her i byen i dag.. ca 1000 stk dritings ungdommer.. knall Er da dette synonymt med at du skal prøve deg på alle småjentene heyyou :D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 hehehehe.. ALTSÅ, så lenger de har HØRT om ordet mensen så er de gammel nok.. og er de så gammel at de har FÅTT mensen så er de helt på grensen til å være for gammel.. Og når de ikke lenger suttrer over mensen smerter så er de bare å glemme.. Støv og fossiler Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by eGtTurbo hehehehe.. ALTSÅ, så lenger de har HØRT om ordet mensen så er de gammel nok.. og er de så gammel at de har FÅTT mensen så er de helt på grensen til å være for gammel.. Og når de ikke lenger suttrer over mensen smerter så er de bare å glemme.. Støv og fossiler Regner med at bruker " Ska du sjå han før e bryt han i d" teknikken også da:D Kan legge til at jeg ble fulgt av en politibil hele veien hjem tidligere idag, det er 30 sone store deler av veien, jeg kjører vanligvis i 50 der, nå virket det som hjemturen tok evigheter:rolleyes: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 hehe nei viser jeg stokken så tørr de jo ikke Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by eGtTurbo hehe nei viser jeg stokken så tørr de jo ikke Da passer det jo bra at lyset må være av:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Raca mot en STCC Primera med automat i går... hehe (jeg hadde full bil og de var to) :P Hele greia endt med at vis stoppa å snakka. Fant ut at kammeraten dem hadde eid bilen min før ellers så var det NissanPrimera sin. De husk ikke helt reg. nr. Tror kanskje det var Essex sin gammle bil de kjørte, fordi det ikke finnes så mange av den. Reg nr. begynte med BP577 er det noen som veit om det er essex sin gammle bil? Bare lurer for morro... :P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Primera Raca mot en STCC Primera med automat i går... hehe (jeg hadde full bil og de var to) :P Hele greia endt med at vis stoppa å snakka. Fant ut at kammeraten dem hadde eid bilen min før ellers så var det NissanPrimera sin. De husk ikke helt reg. nr. Tror kanskje det var Essex sin gammle bil de kjørte, fordi det ikke finnes så mange av den. Reg nr. begynte med BP577 er det noen som veit om det er essex sin gammle bil? Bare lurer for morro... :P Essex hadde ikke automat, så det var nok ikke den;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 BTW. så var han karen med STCC på biltilsynet i går, fordi han ble stoppa med STCC banner, så fikk han mangel lapp. Når han var hos biltilsynet begynte dem å krangle pga. at bil at bilen vist nok ikke var så lav orginal ( ifølge dem) De orginale STCC "øyelokkene" var heller ikke lovlig eller orginal.... :rolleyes: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Primera BTW. så var han karen med STCC på biltilsynet i går, fordi han ble stoppa med STCC banner, så fikk han mangel lapp. Når han var hos biltilsynet begynte dem å krangle pga. at bil at bilen vist nok ikke var så lav orginal ( ifølge dem) De orginale STCC "øyelokkene" var heller ikke lovlig eller orginal.... :rolleyes: Er det ikke merkelig hvor utrolig kverrulante de folka på biltilsynet er? Er vel ikke værre enn å ringe til nissan/dra til nissan forhandler og få papirer på at den er original, også kan man attpå til si til biltilsynet at de ikk skal snakke om ting de ikke veit noe om!:mad: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Er det bare jeg som har godt inntrykk av Biltilsynet? :) Jeg følte meg som en kriminell når de sjekka den nye motoren, men etterpå var alt greit. At jeg ikke hadde TÜV papirene på senkefjørene gjorde ingenting, han bare skrev ned numrene på fjørene og førte det på det nye vognkortet. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Altså det finnes to biltilsyne 1. De blide og føyelige 2. De gamme tverke ...... Er enorm forskjell fra person til person Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by eGtTurbo det er bra folkens! ingen opplysning er for merkelig til å komme med her! Idag satt jeg på en kompis som skulle tøffe seg men uheldigvis husket litt feil angående hvilken fotoboks som hadde kamera.. DAMN før en rød intens blitz!! hehehe, e d meg du snakk drit om din homse? eg tøffa meg ikke..ga faen..men joda, eg tok feil av boksan :x Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg