eGtTurbo Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 ehehehhehe ja ikke fan om du gjor d me vilje.. e begrensa kor mye penga man VIL sløs bort.. og du vart BRA kvit i tryne da d blitsa heehhee Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 heheheheheh....eg va helt rolig!! du satt og flira, eg ga faen! og btw, har ikke fådd bota enda...og sku du har wrc greiern eg pasta på irc tel deg ? Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 ja e du fan.. sekkert kul film Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by eGtTurbo ja e du fan.. sekkert kul film Er det du som kjøpte sunny gti motoren fra trs autoteknikk i dalane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 nope.. motoren har vært der, men ikke den som nå er solgt Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Begynte å bli liv i denne tråden igjen nå... Var på dekkmann i dag å forhørte meg om felger og dekk til Ligthningen. 44000,- for 4 stk. Azuka Smoke 9.5x22" med Continetal 305/40-22... Herregud for en pris... (Ære være Sharif :D ) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 hehe, de koster vel endel selv hos shariffos ? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg