dalheim Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by Viking067 Aner ikke.En forhandler eller http://www.imprezadriver.com kan hjelpe deg :-) skal pøve å hive opp en poste der.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by dalheim sjekk med postbanken. eneste er at du må ha nettbank hos dem.. koster vel 100kr i året eller så er det gratis.. husker ikke :D edit: sjekka med postbanken og en 98mod gt vil koste 14k i året på meg... må være det at det ikke er så mange wrxer som er kræsjet :\ hmm jeg bruker postbanken..har internettbank og alt det der.. men går det ann å overføre bonus? har hørt noe om at det gikk ikke ann..? kan greie 14 k... eller så klikker jeg og gå det samme skrittet som deg...... time will show Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 få på en anstendig vinge i det minste. det serveringsbrettet du har burde ikke vært lov. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by blixanio går det ann å overføre bonus? har hørt noe om at det gikk ikke ann..? går fint å overføre bonus.. få på en anstendig vinge i det minste. det serveringsbrettet du har burde ikke vært lov enig.. må bare klare å bestemme meg for hvilken jeg skal ha.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by dalheim enig.. må bare klare å bestemme meg for hvilken jeg skal ha.. enkelt det:) Den helt vanlige Impreza rally vingen.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Denne fra http://www.grahamgoode.com Eller en slik WRC-replika fra http://www.mrtrally.com.au 22b replika justerbar vinge fra samme som over Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Grabba!!! *misunnelig* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Overføre bonus, meiner dere frå person då? eller frå eit anna forsikringselskap? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by dalheim har litt lyst på storvingen.. noen som vet hva den koster? Ring Moss Autosenter. De er jo den forhandleren som er nærmest petter solberg og prodrive i norge... Så kanskje du får en tur i 2002 Wrc bilen de har der.. eller den Petter Solberg Edition bilen.... de ha i hvert fall skaffet masse deler til flere kompisser.. Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo Ring Moss Autosenter. De er jo den forhandleren som er nærmest petter solberg og prodrive i norge... Så kanskje du får en tur i 2002 Wrc bilen de har der.. eller den Petter Solberg Edition bilen.... de ha i hvert fall skaffet masse deler til flere kompisser.. kanskje man skulle gjøre det.. ellers så jeg jo at http://www.eyecandyracing.no forhandlet denne vingen for 3690kr Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Få på Rally vinge, Sti lykter OG drit i vinyl:p Bilen går ikke fortere av det:D *min mening hvertfall* Men fet bil, lykke tilthumpsup Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 da var bilen til salgs :( http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=1795 så hvis noen trenger/har lyst på en strøken wrx så er det bare å ta kontakt :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 ingen som trenger en strøken og velholdt impreza wrx ? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Jeg har et behov, men ingen penger! thumpsup Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 hehe, kjipt å være skoleelev :P Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg