Øyvind Ryeng Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Så hva blir det til? Japansk gatestuk? Eller den vanlige rallylooken? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Jeg hadde helt klart gått for "japansk gatestuk" :cool: Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Så hva blir det til? Japansk gatestuk? Eller den vanlige rallylooken? [/img] blir ikke den rally look i alle fall. men får se hva økonomien tilater siden jeg går på skole og ikke har så mye penger å bruke. . Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by dalheim men får se hva økonomien tilater siden jeg går på skole og ikke har så mye penger å bruke. . ehhm..... :rolleyes: Er du klar over hva slags bil du har.....? Økonomien tillater det? Bør vel ha nok av penger om du har råd til å kjøpe slik bil når du går på skole? Uansett en veldig kul bil! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 gratulerer med nybil :D mye måtte du gi for den da? ganske dyr bil til en 19 åring å være ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 feit tralle :) liker fargen bedre enn blå! ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Gå for gatestuk. Rallylook, høy vinge og gullfelger er jo sååå ut! :D Sølv, senka, karbonpanser og alufelger med kromkant er jo en vei å gå........ http://www.imprezadriver.com Sleng ut bilder og presenter deg :cool: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 kom til trondheim slik den er nå, å alle tror du er sjefs smurfen som kommer trillende;) Uansett, hehe, kjempe saker du har handlet der:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Den bilen der som var inne på Bil&Karosseri pga liten skade på venstre frontlykt / panser? Nice bil!:) Men på den der Japse look greia du hadde bilde av, syns de lyktene der ser så anderledes ut.. syns de ser ut som Chrysler Neon lykter , noe som ikke er så spess fint. Og ikke kjør høyvinge og gullfelger, ta heller som han andre sa. Senka, karbonpanser , fet lakk , decaler og noen heftige rims :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by Maloi Men på den der Japse look greia du hadde bilde av, syns de lyktene der ser så anderledes ut.. syns de ser ut som Chrysler Neon lykter , noe som ikke er så spess fint. Det er originale Sti lykter :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 mye koster det for sti lykter? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by dalheim betaler 8900 i året med full kasko på meg. (19 år 50% bonus) hmm kan du fortelle meg trikset ditt? er like gammel som deg og har like mye bonus men jeg fikk ikke forsikra en impreza GT. den var for rå for forsikrings-mafiaen... bruker gjensidig..har du et annet mer villig selskap eller? Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by blixanio hmm kan du fortelle meg trikset ditt? er like gammel som deg og har like mye bonus men jeg fikk ikke forsikra en impreza GT. den var for rå for forsikrings-mafiaen... bruker gjensidig..har du et annet mer villig selskap eller? sjekk med postbanken. eneste er at du må ha nettbank hos dem.. koster vel 100kr i året eller så er det gratis.. husker ikke :D edit: sjekka med postbanken og en 98mod gt vil koste 14k i året på meg... må være det at det ikke er så mange wrxer som er kræsjet :\ Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by dalheim mye koster det for sti lykter? Aner ikke.En forhandler eller http://www.imprezadriver.com kan hjelpe deg :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Hehe, så den på Farmen idag, i halv 2 tia :D Nice kjærre ;) Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg