Krazy3en Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Noen som kan fortelle meg om noen cosworth stempler som er ca.82.5mm i diameter? Noen som vet om dette passer på Audi S2 råder? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Kanskje i fra ford bda motor el l.. elllers vet jeg lite om det. Men kjenner en som lager/får lagd stempler på mål til en vettug pris... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Sjulle hatt noe kontaktinformasjon til han da, så kunne eg sett om det kan være aktuellt Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg