Gå til innhold

BIllig bil.. tips

Ranger emnet

Amzoch

Anbefalte innlegg

Ser nesten nødt til å selge min herlige bmw E39`en... blir far rundt mai.. masse utgifter.. så tenkte eg kutte ut billånet...

Så mitt spørsmål er...

Kan noen ambefale en billig bra bil.. med god plass. sikker driftmessig og billig i forbruk..

Den jeg har nu:
2009 Mazda 6 sport 2,2d

Biler som jeg har hatt:,

98 mod, Bmw 520i 24v
94/95, Mazda 626 16v
82 mod, Vw Passat

Without evil, there would be no good

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Amzoch

Ser nesten nødt til å selge min herlige bmw E39`en... blir far rundt mai.. masse utgifter.. så tenkte eg kutte ut billånet...

Så mitt spørsmål er...

Kan noen ambefale en billig bra bil.. med god plass. sikker driftmessig og billig i forbruk..

tja, saab 900 har jo god bagasjeplass hvis det var det du tenkte på. Bakseteplassen er ikke no særlig for voksne personer, men funker fint til barn. I tillegg til at bilen er billig, finnes den i flere utgaver, og en turbo er jo aldri feil. Får også økonomiske lavtrykksturboer med ca 140 hk og masse nm. Sikkerheten var også svært god i forhold til andre biler på den tiden man lagde saab 900:) Enkelte deler kan være noe dyre, men det meste får man hos en høgger eller på mekonomen, og det er ganske sjeldent at noe ryker på en 900. stort sett vanlige slitedeler, og disse er ikke dyrere enn deler hos andre merker. Hvis du må ha enda større plass er saab 9000 et godt alternativ, også en sikker og driftssikker bil (en kamerat har en 9000 I 16V, ca 130 hk, som har runda 340 000 km, 1989-modell) på autodb finner du sikkert flere som passer:) Bensinforbruk på bilene ligger vel på rundt litern på mila, noe som ikke er spes. mye alder og størrelse tatt i betraktning.

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo litt hvor mye du er villig til å legge i det men..

jeg ville nå anbefale en passat gt stv (sånn som jeg har)

behagelig og komfy, tysk kvalitet ;), plass til MYE!!!!!!, og tilogmed litt futt :eek:

eneste ulempen er vel at de ti nærmeste naboene sannsyligvis også har en :P

men mye biler ute i markedet = lett å få tak i deler ;)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

tja, saab 900 har jo god bagasjeplass hvis det var det du tenkte på. Bakseteplassen er ikke no særlig for voksne personer, men funker fint til barn. I tillegg til at bilen er billig, finnes den i flere utgaver, og en turbo er jo aldri feil. Får også økonomiske lavtrykksturboer med ca 140 hk og masse nm. Sikkerheten var også svært god i forhold til andre biler på den tiden man lagde saab 900:) Enkelte deler kan være noe dyre, men det meste får man hos en høgger eller på mekonomen, og det er ganske sjeldent at noe ryker på en 900. stort sett vanlige slitedeler, og disse er ikke dyrere enn deler hos andre merker. Hvis du må ha enda større plass er saab 9000 et godt alternativ, også en sikker og driftssikker bil (en kamerat har en 9000 I 16V, ca 130 hk, som har runda 340 000 km, 1989-modell) på autodb finner du sikkert flere som passer:) Bensinforbruk på bilene ligger vel på rundt litern på mila, noe som ikke er spes. mye alder og størrelse tatt i betraktning.

mvh oddi

HUFF! Det eneste positive med saab er at de er sikre som få.. Men utseende; eier de ikke!

Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dantell

HUFF! Det eneste positive med saab er at de er sikre som få.. Men utseende; eier de ikke!

huff, stikk og spre usakelighetene dine på mopedportalen ellerno sånt. han etterlyste en billig grei bil med god plass, og jeg kom med 2 greie og billige alternativer.

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider