aregar Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Jeg har en god del fukt i bagasjen på min E28. Hadde planer om og sette inn et brubart sterioannlegg i bilen men først må jeg få bort fukten. Noen som vet hva som er sansynlige grunner til fukten? Kan det holde med å skifte pakninga rundt lokket, eventuelt og smøre på litt silikon rundt skiltlysa? Takker for alle innspill. :) Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 På min E-30 var det bagasjeromslokket som ikke gikk skikkelig igjenn, og en baklykt som ikke var ordentlig festet. Gå over baklyktene og stramm mutterene slik at pakningen får godt nok press til å tette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28-driver Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Det ble bra da jeg byttet bagasjeromspakningen på min bil :) Kan også være pakningen til baklysene som er dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg