Gå til innhold

Sota Baklykter

oddev

Anbefalte innlegg

Ja,vet. Har vært hos en levrandør rett borti her, å han fikk fra veng. Får begge for under 1000-lappen, men kunne jo hende at noen hadde noen til overs som jeg kunne få billig.

- 05 Toyota Land Cruiser GX

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL 
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke en høgger i nærheten da? Er jo så ufattelig mye bra som venter på oss. Jeg så to biler med sota lykter når jeg var der i dag. En kammis fant en momo'girkule til 700 eller no da, så lønner seg å avlegge høggern et besøk engang i blant:D

*-------*

mvh Erik

*-------*

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Knusern

Har du ikke en høgger i nærheten da? Er jo så ufattelig mye bra som venter på oss. Jeg så to biler med sota lykter når jeg var der i dag. En kammis fant en momo'girkule til 700 eller no da, så lønner seg å avlegge høggern et besøk engang i blant:D

Hvor var denna høgger`n hen da?

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddev

Hvor var denna høgger`n hen da?

På isi i bærum..... eneste positive med å bo på et slikt pappagutt sted er at folk vraker bilene sine fortere... rikinger vettu... det gir meg jo masse fine deler... tror sirævaen min kommer til å vare evig! har nemlig det skjønneste eksemplaret jeg har sett... selv om shiten kosta meg 10 000 på EU kontroll! men sånn går det med grisefeenskjøring....

*-------*

mvh Erik

*-------*

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På isi i bærum..... eneste positive med å bo på et slikt pappagutt sted er at folk vraker bilene sine fortere... rikinger vettu... det gir meg jo masse fine deler... tror sirævaen min kommer til å vare evig! har nemlig det skjønneste eksemplaret jeg har sett... selv om shiten kosta meg 10 000 på EU kontroll! men sånn går det med grisefeenskjøring....

Heh, ikke så greit. Hakke no bilde av sierra`n da?

Og, hvis du hadde orka en gang, kunne ikke være en mulighet at du gadd å hente et par løkter te meg da, så kunne du jo fått en slant for det... :)

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, ikke så greit. Hakke no bilde av sierra`n da?

Og, hvis du hadde orka en gang, kunne ikke være en mulighet at du gadd å hente et par løkter te meg da, så kunne du jo fått en slant for det... :)

Selvfølgelig. Skal ordne bilde av bilen snart. Skal jo ta turen innom og spandere de lyktene på deg, jeg sender de rekommandert:D

*-------*

mvh Erik

*-------*

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra2.jpg

bilen forresten:D

Åjøsh, fint panser :D Har ikke bilde av hele bilen da? Ja hadde du seriøst giddi å stikki innom høggern å skrudd ut et par løkter for meg?

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjøsh, fint panser :D Har ikke bilde av hele bilen da? Ja hadde du seriøst giddi å stikki innom høggern å skrudd ut et par løkter for meg?

Skal se om jeg får tid i nærmeste fremtid. Alt for sine siræva-kolleger.

*-------*

mvh Erik

*-------*

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg får tid i nærmeste fremtid. Alt for sine siræva-kolleger.

Kjempemessig asså!!! :D Setter veldig stor pris på det! Hvis det skulle ha seg sånn at du skulle komme over en spoiler og, så kan du jo røske den med deg og :)

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider