AMG Skrevet April 14, 2002 Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 ;) Blei ikke så ille med 18 tommere???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 14, 2002 Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 Originally posted by AMG ;) Blei ikke så ille med 18 tommere???? der var det ikke mye gummi... hva slags profil er det? :cool: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMG Skrevet April 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 225/35-18 :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 14, 2002 Rapporter Share Skrevet April 14, 2002 nice! :cool: 18" Brabus felger på en A-klasse :) sånn det skal værra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMG Skrevet Juli 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2002 Her var det pent gitt:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMG Skrevet Juli 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2002 :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Dette sliter på hjullagrene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Onkelen min har BMW 530 med 235 dekk. Dette er en 97 modell, allerede er samtlige hjullagre byttet av meg :D Seff dette er benz, myyyye bedre. BMW, Bedre Mercedes Wentes :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMG Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Hjula mine er spesielt utviket for a klasse fra Brabus , så hjul lager er ikke noe problem:) Hva slags Mb har du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMG Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Her haru flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMG Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 MER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMG Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Enda mer , send meg en mail hvis du ønsker mer opplysninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMG Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Har modifisert mer etter disse bildene , bla Xennon ,Brabus front , jeg vet det er mange som ler men det dr.... jeg i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMG Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Bilen er utstyrt med Brabus eksos ,understell,styling,xennon,div interiør mods fra Brabus , Brabus bremser , chip + masse annet fra Brabus + mer Brabus på gang :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg