Audunius Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 STILIG bil!! :cool: Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Originally posted by AMG Enda mer , send meg en mail hvis du ønsker mer opplysninger DRI FET BIL! En jeg virkelig har lyst til å se en dag. Er Mercedes frelst selv. Vi kjører MB E 220 CDI, grei bil, LANGT over andre vanlig personbiler etter det jeg har testet. Vil GJERNE se bilder etter du fikk mer brabus i front. Hva har bilen kostet? Jeg kunne godt tenkt meg å kjøpe den, selv om jeg ikke er noe A-klasse menneske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Hva i svarte. Får epost, "svart på inlegg" og det første jeg ser er en grim bmw. *grøsse* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 haha, dummeste e har sett, på en bra måte! dette var kult=) ble ganske pen jo=) vil og ha sånne felger=( Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL-GTO Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Dummeste jeg har sett er bumping av poster som er over 6 år gamle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 ah......... Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Og noe enda dummere er å bumpe igjen for å fortelle hvor dumt det er svare på en gammel post. går vel an å si meninga si å si at man vil ha slike felger uten å bli kalt dum. Dessuten er det vel ikke bumping om man faktsik skriver noe vettugt. Men "Dummeste jeg har sett er bumping av poster som er over 6 år gamle!" må vel kunne sies å ha lite for seg og kanskje en måte å få flest mulig poster på, eller BUMP.. Forresten Hvordan kan noen andre enn trådstarter bumpe, når bump står for Bring Up my Post. Hilsen en som var DUM nok til å svare og er lei av alle som klager bare man svarer, eller fortsetter på en tråd som har vært død lenge, ville tro det var bedre å fortsette på en gammel tråd istedet for å lage en nye om akkurat det samme. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg