Blackbird Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Bilde av moderns Camper. Noen tøffere? Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 heftig!! MEN jeg la merke til no snacksy i bakgrunnen der jeg!;) Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by Blackbird Bilde av moderns Camper. Noen tøffere? Det er det jeg altid har sagt, noe har det mer morro en andre. Kjempe fin, den likte jeg.:D Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 hmm...kjent landskap:) Hvordan er den å kjøre når det er så langt ifra bakhjulet til baken? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by 1987transam/69z-28 heftig!! MEN jeg la merke til no snacksy i bakgrunnen der jeg!;) hehe..merka meg den jeg og :P litt kul tralle da.. hva er den bygd på?? og hvordan er kjøre egenskapen med den?? ser jo ikke litt vinglete ut mener jeg..hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Det sto en shabby T/A med Recarointeriør og skeive topper bak der ja. Kjøpte den billig til lisjebrodern, men han herpa den helt ned. Klarte faktisk å burne so jævlig at begge toppene ble skeive. Har ikkje haurt om noken som har klart å ødelegge toppene på lignende vis før. Skikkelig "Brothest" håper han kjøper Volga neste gang. Modern koser seg med campern sin ja. Var bl.a. en tur på Classic Car Week i Rattvik i sommer. Overhenget bak funker fint det. Ikke så lav bak som den ser ut til. Ramma heilt bein i forhold til veien når den står flatt. Kjører med maks trykk i Hi-jackers, men skulle hatt litt stivere fjører og et stab-stag bak. Er som å kjøre ei flytebrygge men det er jo desse bilene originalt også. :D Fikk sladd på den på vinterføre, trur fjøringa og pulsen min roa seg først etter ei veke. :rolleyes: Veldig komfortabel på langtur er den da. Bilen er i utgangspunktet en -78 Oldsmobile Delta-88 4.d sedan. Lite kjørt originalbil med 5,7 Diesel som har blitt pent behandlet og funker fint. Liker faktisk desse motorene jeg. :eek: Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg