Gå til innhold

Motorsykkel ulykke! ADVARSEL! STERKE BILDER!!

Ranger emnet

kiv_tuning

Anbefalte innlegg

men så tror dere aldri på en dritt da. De bitene der er tydligvis rester de har samlet, man kan se spor etter veske der de har dratt den ene biten over veien (ingen ville nok løfte den opp).

Har sett en del bilder fra diverse mculykker, enkelte ganger er det bare en haug med spagetti igjen.

Det var 2stk som krasjet i 200+ her på mc i fylla uten hjelm i vanlige klær. Faren til en kompis er politi, han sa at de sopte opp restene etter det de fant ut etter en stund var 2 personer.

Snart kommer vel de første postene om at dette er photoshop...

Om man går inn her : http://www.wreckedexotics.com/ og går på others eller se på "Bad Crashes" og "wierd/funny" crashes så ser man myye som ikke gir mening i det heletatt, men det betyr ikke at det er falskt. (er ikke gørr på den sida)

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by felge

norge må fan få seg fler bilbaner da.. mener vi bruker 100mrd fordelt på 100 nye bilbaner i norge.. blir bra saker da.

Først og fremst bedre veier, men like that's ever gonna happen...

Må le av de pengene Norge har spart, men ikke orker å bruke når det er så mye som faktisk kunne ha trengt de pengene.

Ta fra de rike og gi til de fattige???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

Først og fremst bedre veier, men like that's ever gonna happen...

Må le av de pengene Norge har spart, men ikke orker å bruke når det er så mye som faktisk kunne ha trengt de pengene.

Ta fra de rike og gi til de fattige???

Ye er down på den.. trenger ikke mer en 100 mill jeg :D

u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLIR FORBANNA NÅR EG LESER SÅNNE INNLEGG SOM FKS.TAPE-R PRESTERER Å SKRIVE,EN GODT SMINKA DOKKE..........HAR JOBBA SOM AMBULANSESJÅFØR I MANGE ÅR,HAR SETT DET MESTE INNEN TRAFIKKSKADER. TIL TAPE-R OG ANDRE LIKESINNA DÅRER SOM NEKTER Å INNSE AT MENNESKEKROPPEN FAKTISK IKKE TÅLER SÅ VELDIG MYE ENERGI FØR DEN BLIR ØDELAGT.BETVILER IKKJE AT BILDENE SOM HER ER LAGT UT ER EKTE.DET ER FAKTISK SLIK ,ELLER VERRE, DET BLIR SEENDE UT NÅR DET ER HØYENERGITRAUME SOM BLIR PÅFØRT EN KROPP.SE GODT PÅ DE OG PRØV Å HUSKE DE NESTE GANG DU ER UTE Å TØMMER GIRENE PÅ OFFENTLIG VEI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hører deg. Høyt og tydelig (slå av caps lock, er du snill).

Men er det så rart at vi, dvs enkelte av oss, tror det ikke er ekte? Null informasjon om hendelsen, misstenkelig plassering av kropp og klær osv. Er forøvrig også mye slikt som er arrangert og ikke ekte. Dette selvfølgelig for at det skal ha en forebyggende effekt ved å vise oss hvordan en ulykke kan se ut. Ja klart det kunne ha vært ekte, men jeg er ikke så blåøyd at jeg "næææ .. åfyyyy.. herregud" uten at det kommer fra en troverdig kilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår