Gå til innhold

Motorsykkel ulykke! ADVARSEL! STERKE BILDER!!

Ranger emnet

kiv_tuning

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by KinG^KaoZ

Tror dere virkelig om at de skulle lage en slik arrangert greie, med kjøtt, brennende sykkel osv osv, at de tok en kjøresko og en joggesko med en feil? Herregud...

Glem nå den joggeskoen. Poenget er at jeg ikke kan se at dette kommer fra en troverdig kilde. Jeg sier ikke med dette at det IKKE er en ulykke, men jeg ser kritisk på det. Men ok, la oss bli skremt og se på det som en ulykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Tape-r

"Lille venn"er tilbake:D

Skulle vært intressant å vite hvilken bakgrunn du har for i det hele tatt å uttale deg om hva som er ekte eller ikke.Er det bare kjeften og bakbena på deg eller har du noe å komme med....Skulle ønske du kunne ha fått blitt med på en reell utrykkning engang,til et skadested der høgenergitraume har vært innvolvert.Tror ikke du hadde vært like kjepphøy etter at du hadde måtte bruke spade for å få med deg restene etter den forulykka....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utelukker ikke at dette er en reell situasjon, da jeg selv har en onkel som har vært med på å skrape opp et menneske fra asfalten, og det skal ha sett ille ut, mildt sagt!

Så jeg blir egentlig ganske skremt av dette, tenk om det var meg, selv om jeg kjører i bare snaue 100 km/t ? Jeg syns sånne bilder som det skulle vært en del av tung-sykkel-opplæringen, og bil for den saks skyld!

De som kommer med kommentarer som; "Er sminka dokker" og sånn, kan vel kanksje begrunne utsagnet.

Har ikke utelukket at dette er falskt!

Burn rubber, not your soul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Birk

Utelukker ikke at dette er en reell situasjon, da jeg selv har en onkel som har vært med på å skrape opp et menneske fra asfalten, og det skal ha sett ille ut, mildt sagt!

Så jeg blir egentlig ganske skremt av dette, tenk om det var meg, selv om jeg kjører i bare snaue 100 km/t ? Jeg syns sånne bilder som det skulle vært en del av tung-sykkel-opplæringen, og bil for den saks skyld!

De som kommer med kommentarer som; "Er sminka dokker" og sånn, kan vel kanksje begrunne utsagnet.

Har ikke utelukket at dette er falskt!

De kunne også hatt det på lettmc opplæring, alle på lettmc kjører minst like mye gris som de på tungmc, har ikke så mye å si om det er tung mc eller lett mc når du treffer en bil front mot front i 150kmt++

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det er ekte eller ikke så har slike bilder ingenting her å gjøre. Det er helt motbydelig å legge slike bilder ut her, forumet er tilgjengelig for alle med internett uansett alder. Bilder av ødelagte menneskekropper finner du selvsagt andre steder på nettet, men jeg assosierer ikke et bilforum med bilder som du vanligvis finner på Ro.....com

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fake ut spør du meg.

- Det ser ut som han har mistet halle hodet, men hjelmen ser ikke nevneverdig skadet ut.

- Hvis du ser etter. ligger det på det en kjøresko og en hanske uten noe krops deler. Synes det er lite sansynelig at dette skal falle av i et kræsj. Eller at noen skal ta dette av senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by yrre

Ser fake ut spør du meg.

- Det ser ut som han har mistet halle hodet, men hjelmen ser ikke nevneverdig skadet ut.

- Hvis du ser etter. ligger det på det en kjøresko og en hanske uten noe krops deler. Synes det er lite sansynelig at dette skal falle av i et kræsj. Eller at noen skal ta dette av senere.

Ser ikke hjelmen skaded ut? Se EN GANG TIL.

På det ene bildet kan du også se hånda som hansken satt på.

Men seff, det hadde jo vært best om det var fake da!

Jeg Tipper det er 75% changs for at det er ekte.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Swidish

Er vel litt mistenkelig at krasjen knuste kroppen så sykt, også er organene så inntakte..?

Og hvor moro hadde egentlig ting vært uten risiko?

Har du noengang sett en slik situasjon da ?

Syntes egentlig noen kan se å stenge denne tråden, jeg blir så jævli irritert av å hører på dette. 99 % av dere har ikke sett\opplevd noe sånt, og da kan dere holde helt kjeft. Menneske kroppen er veldig skjør den. Jeg ser fram til den gangen dere kommer opp i en situasjon som dette, prøv å feks se for dere at du er den først til noe sånt, eller at det er en du kjenner...!

Please steng denne tråden !

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett en slik situasjon ( 180 - 190km/t m bil, en pers i bilen, ganske så midt i treet ) vi ( 3 stk ) var først på ulykkes stedet. Og nei det så ikke pent ut i det hele tatt. Men noen krasjer, noen sulter i hjel, noen brenner inne, poenget er at vi skal alle dø en dag uansett, man kan ikke legge syke restriksjoner på livet sitt for å leve lenge, når man egetlig ikke lever i det hele tatt.

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Uansett om det er ekte eller ikke så har slike bilder ingenting her å gjøre. Det er helt motbydelig å legge slike bilder ut her, forumet er tilgjengelig for alle med internett uansett alder. Bilder av ødelagte menneskekropper finner du selvsagt andre steder på nettet, men jeg assosierer ikke et bilforum med bilder som du vanligvis finner på Ro.....com

Jo det er relevant å legge ut slike bilder, så de som tror de er tøff i tryne av å kjøre syk og vill, få tenke seg om. Og det ble jo mye innlegg her da.

Edit: må innrømme jeg fikk en slags slag i trynet da jeg så bildene.. Samme om det er fake eller ei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår