sInnzYk Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 første mener du min? :) hmm.. glemte faktisk av å save den.. så jeg gidder ik begynne med ny "tror jeg" synd men.. tror den kunne blitt bra Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syk-O Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by MSpeed nei,,ehh,..det har vi ikke sett:D skal huske det til neste konkuranse Eh... prøver ikke å rakke ned på norskkunskapene dine, men "konkurranse" skrives faktisk med to r'er... :P måtte bare nevne det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Syk-O Eh... prøver ikke å rakke ned på norskkunskapene dine, men "konkurranse" skrives faktisk med to r'er... :P måtte bare nevne det... Og "kunskap" skrives med to n'er...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syk-O Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 damn... skjønnte jeg klarte å føkke opp noe...:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 haha....det der var faktisk sykelig morsomt...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 oppd på side 1 Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Tja, da prøvde jeg meg da.. :D Orginal: Mod: Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 whiplash: sinnsykt bra... eller sinnsykt bra gjort.. jeg synes du (som mange andre) kunne lage litt merer vinger og annet stash som tilhører framtiden.. kanskje.. er det forresten du som har laga bakgrunnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Ja, skjønner hva du mener ;) Bakgrunnen er det noen andre som skal få creds for :D hehe Takk for kommentar ;) Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 hey folken jeg vet dealinene er i dag..MEN siden lørdag har jeg jobbet på et prosjet jeg fikk av " hondatuningmagazine " ,de sendte meg noen spyshots av den nye civic 2005 og jeg har fått i oppg å designe den til åssen vi tror den vil se ut =) så jeg blir nok ikke ferdig med comp 18 choppen ...jeg får nemlig betalt for denne tingen og så jeg blir ikke ferdig med comå 18 før tidligst lørdag ,jeg er kun 40% ferdi med den, min civic er snart ferdig og min deadline er i morgen...sry folkens jeg villle så gjeren være med på denne compen men rekker det nok ikke...lykke til alle sammen :) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 hvor mye får du betalt? sinnsykt nysgjerrig jeg..hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 jeg vet, jeg vet!!!, men jeg skal ikke si no:D hvis det er gret for folk her at vi utsetter fristen til lørdags kveld så Glacius også kan være med.. det er verdt å vente på den..den er helt rå.. hva synes dere? skal vi utsette fristen? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Jada.. men bare om du kommer med en du og;) X (Jeg har kanskje ikke så mye å si når jeg ikke er med men:P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 enig, la glac få være med, utsett fristen Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 hahahaha, fikk meg en god latter når jeg lagde denne, kom på at fristen er i morgen!! (er den det MSpeed?) anyways: her er "bilen" min: hilsen Nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg