Jonte Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Jeg surfa litt osv.. Fant et bilde der noen har mekka en "ny corrado". Synes den så tøff ut den, lurer på om det kommer en? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 :D Fet den. Ser litt "rar" ut enkelte steder, men godt jobbet ja :) Bakre sidevindu avslører vel at de har tatt utgangspunkt i VW Bora tror jeg. Hjulene ser det ut som de har tatt fra den nye Ford GT40'n. Ser litt merkelig ut med større/bredere hjul bak enn foran på det som antageligvis ville vært en FWD bil da ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Bora Coupe :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Syns den var skammfet jeg.. Peneste VW'n som "kan" komme på lenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Bakre sideruta og taklista er fra BMW E46 Compact Og hjula er fra Porsche Carrera GT-prototypen Synes fronten så litt vel hjemmemekka ut. Har ikke hørt om no'n fete varianter av Golf V, derimot en del morsomt på Polo 9N-basis. Og engelske Car viste nylig en designskisse på en drittøff ny Lupo med måkevingedører. Hadde jeg hatt flatbedscanner skulle jeg lagt'n ut. VW har visstnok omgjort vedtaket om å legge ned Lupo! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Her er hjula Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 kommer det e VW sport coupè snart? JA, kommer det en ny Corrado? NEI. det er min mening. Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Håper den kommer std med denne Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg