Gå til innhold

Kan noen poste bilder......av noen fete 240'er??

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Breisladdern

siden du har svarte lister langs sidene så bør du vel lakke chromen rundt vinduene også?

ser jeg syner, eller har du også sorte lister, i kombinasjon med chrome lister rundt rutene?

ellers, jeg mener egentlig det passer litt slik, siden jeg ikke har sorte fangere, samt det er jo en del chrome på usa lysene fremme.

chromen på frontruten vil jeg derimot ha vekk, men jeg vil ikke lakke den. Vil heller bytte til gummipakning.

men ja, jeg skal vel med tiden lakke all chromen sort, matt, sådan.

vet ikke om vinylspray duger?

holder vel å pusse ned med fint papir, for så å lakke med vinylspray, etterfulgt av blank lakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvoturbo240

dårlig bilde men.... Skiten er den å...

HUFF!!! neon er fyfy!!! plas o son fried er rett og slett drapsgrunn!!! og skal du først style få deg no felger!!!! og få bilen ned på bakken da!!!

smak g behag seff men du får ikke no "respect" fra ekte volvo menn me den der bilen!!!

*flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da, han liker den. Holder ikke det da.

Var vel ikke så mye neon heller vel. Bra å ha variasjon.

Hadde alle hatt cleane volvoer hadde

det ikke vært så tøft å spesielt tenker jeg.

Selv likte jeg fangeren foran.

Den bak bygde kanskje litt langt ut, men det er kanskje bare vinkelen på bilde som "lager".

Vurdert spacere?

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

ser jeg syner, eller har du også sorte lister, i kombinasjon med chrome lister rundt rutene?

ellers, jeg mener egentlig det passer litt slik, siden jeg ikke har sorte fangere, samt det er jo en del chrome på usa lysene fremme.

chromen på frontruten vil jeg derimot ha vekk, men jeg vil ikke lakke den. Vil heller bytte til gummipakning.

men ja, jeg skal vel med tiden lakke all chromen sort, matt, sådan.

vet ikke om vinylspray duger?

holder vel å pusse ned med fint papir, for så å lakke med vinylspray, etterfulgt av blank lakk?

Du ser ikke syner nei, Er chrome rundt ruter, lykter og grill, så er det svarte glt lister langs sidene..

Har tenkt å få det svart rundt rutene mine...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

Skal du lakke chrome, må du pusse ned og grunne med syregrunning.

Ang frontrute burde du nå bytte til 90+.

ruten min er jo nesten helt ny, men av en eller annen grunn, limte de ruten og festet den gamle chromelisten på..

jeg har nye typen frontrute, med toppsoting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

ruten min er jo nesten helt ny, men av en eller annen grunn, limte de ruten og festet den gamle chromelisten på..

jeg har nye typen frontrute, med toppsoting.

Bare en fordel at ruten er limt, bedre enn å teipe som er originalt.

Nye typen har ingenting med soting å gjøre, den har integrert list som ikke kan fjernes (har vel ikke festet chromelisten oppå den, hvis du har den typen??).

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider