Gå til innhold

Kan noen poste bilder......av noen fete 240'er??

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Originally posted by Hayabuza

Ai ai ai! Skamm fett!!

det ble jo drit rått med fried og den lakken... ! stå på!

er en motstander av aluvinger men den der passet faktisk!

åssn lakk har du?

Er bare orginal sølvgrå..... håper på opplakkering i vinter....

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Volvoturbo240

Er bare orginal sølvgrå..... håper på opplakkering i vinter....

jeg lurte på en ting :rolleyes:

er den mange volvoer som ruller rundt i trondheim?:rolleyes:

(har en kompis der som ruller omkring der "som en galning" i beige 240):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by headdead

http://www.volvo240tic.com/vall02022.jpg

mener du denne? men den er ikke lilla den er laser blå!

Hm, nei... det var nok ikke den.

Denne var hellakkert tror jeg. Fronten (fangeren) var litt annerledes enn den der tror jeg. Virka som den bygde mer ned, men tror kanskje den var original? Var clean iallfall.

Også tror jeg den hadde emblemfri grill med lykter bak.

Men den blå der virka litt kjent. Tror muligens jeg har sett den stå og burne litt her i Asker. Om den var fra Hurum eller noe så kan vel det stemme...?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Texascom

"Litt" overstylet????

Åhhh....smell igjen a.......jeg synes det er bra at ikke alle har samme smak......det ville vært JÆVLIG kjedelig hvis alle skulle ha sin 240 helt lik alle andres......

BTW:Er det lys inni skiltplata jeg ser?....fett:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stylingen er jo ikke pen for 5 øre, og det er absolutt ikke Torshov-vingen heller. Torshov-vinge er ille nok i seg selv, om du ikke skal sette den på en 240 i tillegg. Eller i det hele tatt ha en gedigen vinge på 240.

Men han skal ha for at han faktisk har gått en annen vei og ikke lessa ned bilen i Wunderbaums og kappa fjærene, som de fleste andre 240'ene.

Men i mine øyne blir det harry uansett. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

ser jeg syner, eller har du også sorte lister, i kombinasjon med chrome lister rundt rutene?

ellers, jeg mener egentlig det passer litt slik, siden jeg ikke har sorte fangere, samt det er jo en del chrome på usa lysene fremme.

chromen på frontruten vil jeg derimot ha vekk, men jeg vil ikke lakke den. Vil heller bytte til gummipakning.

men ja, jeg skal vel med tiden lakke all chromen sort, matt, sådan.

vet ikke om vinylspray duger?

holder vel å pusse ned med fint papir, for så å lakke med vinylspray, etterfulgt av blank lakk?

Har helt ny rute jeg også, de ville ikke sette på nyere type da det vistnok ikke passet helt, så jeg fikk den gamle typen rute...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Har helt ny rute jeg også, de ville ikke sette på nyere type da det vistnok ikke passet helt, så jeg fikk den gamle typen rute...

Såvidt jeg vet, er dette bare overtro.

Jeg husker jeg leste på en amerikansk(?) side, om en som byttet frontrute. De sa til han at han måtte montere gamle typen, men han var påståelig og fikk nye typen montert.

Han sa på siden sin at det var misforståelse elns. som gjorde at de trodde den nye typen rute ikke passet.

Nå vet jeg ikke om det finnes flere fysiske størrelser på de rutene, men ruten min er ikke særlig gammel. Den ble vel montert ikek lenge før jeg kjøpte bilen.

Jeg kan dra av listen med hånden min, så jeg kan vel egentlig bare kjøpe meg en gummipakning og lime denne på, mellom ruten og karrosseri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

Såvidt jeg vet, er dette bare overtro.

Jeg husker jeg leste på en amerikansk(?) side, om en som byttet frontrute. De sa til han at han måtte montere gamle typen, men han var påståelig og fikk nye typen montert.

Han sa på siden sin at det var misforståelse elns. som gjorde at de trodde den nye typen rute ikke passet.

Nå vet jeg ikke om det finnes flere fysiske størrelser på de rutene, men ruten min er ikke særlig gammel. Den ble vel montert ikek lenge før jeg kjøpte bilen.

Jeg kan dra av listen med hånden min, så jeg kan vel egentlig bare kjøpe meg en gummipakning og lime denne på, mellom ruten og karrosseri.

stemmer nok i og med at jeg fikk satt inn "91"frontrute på min 1970 mod 142.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Den stylingen er jo ikke pen for 5 øre, og det er absolutt ikke Torshov-vingen heller. Torshov-vinge er ille nok i seg selv, om du ikke skal sette den på en 240 i tillegg. Eller i det hele tatt ha en gedigen vinge på 240.

Men han skal ha for at han faktisk har gått en annen vei og ikke lessa ned bilen i Wunderbaums og kappa fjærene, som de fleste andre 240'ene.

Men i mine øyne blir det harry uansett. :)

siden du er så flink å kritisere, vis oss din bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider