Gå til innhold

Kan noen poste bilder......av noen fete 240'er??

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Originally posted by DaButcher

siden du er så flink å kritisere, vis oss din bil?

Ah, stemmer... jeg kan jo ikke ha mening om noe fordi jeg ikke har bil. Beklager!

Idiot.

Men om det interesserer deg så veldig så venter jeg bare på stipendet så skal jeg hente bilen. Har ikke planer om å gjøre noe harry med den iallfall.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du ber oss poste bilder så du kan se etter en bil......men i stedet for bare å si "nei,det er ikke den" så svarer du den er for stygg, den hadde ikke sånn stor stygg vinge, uff nei...den var harry...., den hadde ditt å ikke datt.....virker som du bare er ute etter å provosere.......:rolleyes:

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, isåfall er jeg ikke den eneste på forumet her.

Jeg sa min mening om at stylingen ikke er pen, og at jeg ikke har noe til overs for Torshov-vinger.

Og jeg kan skrive at den er harry om jeg synes det. Men jeg sa også at han skal ha for å ha gått en annen vei istedenfor de "tradisjonelle" harry 240'ene.

Hvorfor ta seg så veldig nær av det, og spesielt dere som ikke eier bilen!?

Om jeg hadde hatt en bil og folk hadde skrevet av den ikke var så pen osv. så hadde jeg vel gitt F om jeg hadde vært skikkelig fornøyd med jobben selv!

Slutt og syt!

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. som jeg har sagt før.

Smaken er som baken. alle har forskjellige synspunkter ang styling, senking. vonderbaum, anlegg.. det vil alltid være noen som synes det ene og andre synes det blir stygt på den måten.

Men jeg er av den oppfattningen ting skal gjøres ordentlig.

senking betyr bytting av dempere og fjører.

styling betyr vinge, leppe,skjørt. men der er det jo 1000 utgaver å velge i mellom. ikke alle liker de samme stylign kitta..

240 en har sjarm ;) og jeg har sett pene og stygge 240 er på veiene. Den sølvgråe var Grom ;) wroaaam ;) hehe..

bedre å diksutere en å krangle..

Mvh erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maxis

I og med at de to første ble postet,legger jeg også nok en gang ut bilder av 242er jeg har hatt......

242%20silver.gif

242%20lilla.gif

2422%20copy.gif

242orang.gif

242%20svart%202.gif

Nyyyyyyydelige biler!!! Får nesten tårer i øya jeg... tenker tilbake på 84'n jeg hadde; var skremmende lik den sølvgrå her.

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ealoken

Men jeg er av den oppfattningen ting skal gjøres ordentlig.

Da er vi av samme oppfatning iallfall.

Begynner liksom å bli nok av folk som går enkleste vei for å gjøre ting, og gjerne billigste også.

Det blir jo ikke fet bil av å gå de billigste veiene hele tiden uansett.

Og til personen jeg "angrep" her tidligere så beklager jeg. Var bare i det negative hjørnet den / de dagen(e).

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Og til personen jeg "angrep" her tidligere så beklager jeg. Var bare i det negative hjørnet den / de dagen(e).

Men, da er vi alle fornøyde :)

Alle har selvsagt krav på egne meninger, men det blir for dumt å slenge med leppen uten grunn. Spesiellt dumt, når det er et prosjekt som noen gjerne har jobbet _mange_ timer på.

hva som er pent, er subjektivt.

spør du meg, er det bedre at noen kjører rundt i opprånet 240, enn i feks. standard hyundai.

derfor bør vi heller være taknemmelig for alle som er trofast mot volvo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Den lilla 240'en jeg snakka om tror jeg hadde en front som ligna denne:

nf2.gif

Den bygde iallfall en del ned TROR jeg. Har sett senka 240'er, og der er jo fronten og bakenden ganske høyt opp allikevel. Men denne her subba nesten med fronten. Så litt aggresivt ut forfra.

Finnes det noen andre fronter som bygger mye ned? Som ser sånn ganske diskrèt ut?

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

;)

Den lilla 240'en jeg snakka om tror jeg hadde en front som ligna denne:

nf2.gif

Den bygde iallfall en del ned TROR jeg. Har sett senka 240'er, og der er jo fronten og bakenden ganske høyt opp allikevel. Men denne her subba nesten med fronten. Så litt aggresivt ut forfra.

Finnes det noen andre fronter som bygger mye ned? Som ser sånn ganske diskrèt ut?

det der er bross! den vakreste 240 stylinga ever! men den bygger ikke så mye ned men var sikkert en MONGOsenka bil :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min Volvo 240! Like it or dont!

240motor.jpg

bak2.jpg

front2.jpg

Kopi av ready-2.jpg

SeteneS60-2.jpg

Så hvis jeg greide dette riktig skal dere se noen bilder av bilen min! De setene skal jeg selge. Skal ha meg andre. De er klare til å putte inn i annen 240 og er el. justerbare med memory og varme. Si ifra hvis interessert.

Takker for hjelpen av å legge ut bildene her!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider