Gå til innhold

Kan noen poste bilder......av noen fete 240'er??

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å fy. Dette var meget bra!! Drit gromt med S60? Stoler. Meget bra!!!

Originally posted by HPfreak

Her er min Volvo 240! Like it or dont!

240motor.jpg

bak2.jpg

front2.jpg

Kopi av ready-2.jpg

SeteneS60-2.jpg

Så hvis jeg greide dette riktig skal dere se noen bilder av bilen min! De setene skal jeg selge. Skal ha meg andre. De er klare til å putte inn i annen 240 og er el. justerbare med memory og varme. Si ifra hvis interessert.

Takker for hjelpen av å legge ut bildene her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker! Fint å høre at andre liker den og! Man er alltid skeptisk til noe man har men gøy å høre at andre liker den og!

Har pratet litt med han JEPS og mener å huske han sliter litt med girkassa! Synd for det er en rå bil! Det går ikke mange pene V8 240 her til lands så jeg prøver å holde snittet litt oppe! ;)

Du får si ifra for jeg har fester til V8 og girkasse liggende til 240!

Så da kan du sette i V8 og cruise rundt! Mulig jeg skal selge motoren med electromotive og NOS og kanskje bak akselen (1031) men vet ikke når! Skal jo ha i større! ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by HPfreak

Her er min Volvo 240! Like it or dont!

240motor.jpg

bak2.jpg

front2.jpg

Kopi av ready-2.jpg

SeteneS60-2.jpg

Så hvis jeg greide dette riktig skal dere se noen bilder av bilen min! De setene skal jeg selge. Skal ha meg andre. De er klare til å putte inn i annen 240 og er el. justerbare med memory og varme. Si ifra hvis interessert.

Takker for hjelpen av å legge ut bildene her!

Kjempe pen bil :)

Hvor mye skal du ha for setene hvis de fortsatt er til salgs,

God Jul

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider