B.T.i Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Når jeg bruker denne funksjonen får jeg opp de nyeste postene, men hva med de litt eldre som er kommet siden jeg sist logget på? Når jeg har vært logget ut et par dager kommer det bare opp 1-2 sider med poster, men hvis jeg gjør det samme på Vacn forumet(vBulletin) så får jeg opp alle postene som har vært postet siden forrige pålogging. Er det mulig for en Admin e.l. å gjøre noe med dette, er mange gode tråder her som jeg ikke vil gå glipp av, med tanke på størrelsen på dette forumet er det veldig slitsomt å måtte bla seg gjennom alle forumene for å finne postene.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Dette er nok ikke noe feil med forumet, men heller deg som bruker... For meg er det likt som for deg på VACN forumet.. Har du logget inn på bilforumet.net fra andre pc'er som evt andre bruker? Så fort de er innom bilforumet.net, så blir du registrert som at du har vært innom, og da nullstilles denne funksjonen igjen. Eller har du den som oppstartside i Internet Explorer eller lignende? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Jonte Dette er nok ikke noe feil med forumet, men heller deg som bruker... For meg er det likt som for deg på VACN forumet.. Har du logget inn på bilforumet.net fra andre pc'er som evt andre bruker? Så fort de er innom bilforumet.net, så blir du registrert som at du har vært innom, og da nullstilles denne funksjonen igjen. Eller har du den som oppstartside i Internet Explorer eller lignende? Men, det er her du tar feil. I høst var jeg uten internett tilgang i nesten 2mnd, første gang jeg logget meg på Vacn forumet kom det nærmere 15 sider med poster, her kom det 3sider.. Jeg er heller ikke logget fra andre maskiner. Jeg tror ikke BF tar vare på andre poster enn dem som er postet samme dag nemlig.. Hvorfor skal alle postene oppfattes som lest bare fordi jeg har vært innom forumet en gang? Jada, jeg vet det er lite å gjøre med akkurat det, men fortsatt irriterende. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 For meg er det akkurat likt på dette forumet og VACN-forumet. ALle tråder med poster i kommer opp siden forrige pålogging, uavhengig av antall dager i mellom. Hvis du mister poster må det være ditt oppsett/linje/maskin/whatever det er noe rart med. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg