Gå til innhold

S: 94 mod Toyota Supra Twin Turbo

Ranger emnet

Quicksilver

Anbefalte innlegg

Denne bilen har allt ekstrautstyr som Toyota leverte til denne modelen, sideskjørt, takspoiler, alu detaljer dachbord, Racing understell (Bilstein dempere med senke sett), Orginal vinge vil også bli montert. Bilen km stand er usikker, den står på 34.000km nå men riktig er ca 100.000km. 4 trins Automat, Hel og pen bil som virker utrolig tight og fin. OBS høyre styrt. selges for 119.000,- ink mva eller ferdig regget for 249.000,-

Supra1.jpg

Supra2.jpg

Supra5.jpg

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :)

hadde det vært 6 speed Manuel hadde prisen vært en annen også. men jeg fåretrekker Automaten på en supra som jeg skal bruke på veien (daglig bruk). derfor har jeg kjøpt en automat supra som jeg skal bruke selv til vanlig også ;) automaten fungerer utrolig bra på disse bilene. girer fort og velger gir veldig sportslig ;)

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mestsansynelig forde den som satt der orginat sluttet å virke og har blitt bytte med en ny, de nye starter på null igjen. men en bil som har gått 40K kan være mye mere ødelagt en en som har gått langt, han som er int i en bil må henge seg mere opp i den faktiske standen til bilen en hva den har gått ;)

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er solgt, men jeg tente jeg skulle nevne dette alikevel.

I Japan har alle biler fartssperre på 180 km\t. På de aller aller fleste bilene sluter speedometeret også på 180 km\t. Mange bytter derfor ut dette med et ettermarkeds speedometer som går lengre, og på disse speedometerene står jo såklart kilometertelleren på 0, siden de er helt nye. Om det er det som har skjedd her vet jeg ikke, men det har vært slik på omtrent alle bilene jeg har importert.

Mvh

Trond

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Toyparts

på supra så står ikke km telleren i speedometeret, men i dashbordet langt borte fra speedometeret

Jeg tror du har mistforstått litt, når jeg skrev speedometeret mente jeg såklart hele instrumentpanelet, eller hva jeg nå skal kalle det. På f.eks Skyline byttes hele instrumentpanelet (speedo, turteller, tankmåler, km.teller osv, med andre ord hele pakken)

Da regner jeg med at du skjønner hva jeg mener.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider