ORH Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 jeg mistet lappen i slutten av september og blir uten den i 5 måneder. Det jeg lurer på er om jeg må ha alt d dær nye reglene som kommer over nyttår? Eller er det nok at jeg tar oppkjøring og teori på nytt hos biltilsynet? håper på svar....... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 regner med at du bare må ta teori og oppkjøring, du har jo allerede vært igjennom opplæringa.... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Det er vel slik at de som begynner praktisk opplæring før 1.1.2005 slepper unna de nye reglene. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Må du ta teorien omigjen og då? Må du ikke bare avlegge praktisk førerprøve som sto i forelegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORH Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 hmm d må jeg sjekke. Huska ikke hva som stod i forelgget. Fikk jo den saksbunken av politiet. Men jeg hadde jo enda prøvetid da. Hadde hatt lappen i 1 1/2 når det skjedde. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 du var i prøvetida ja... Da må du ta teoriprøven på nytt også. Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 fotell åssen du mista lappen a mer nysjerrig på det jeg da he he Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORH Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 hehe ;) Sivil politibil fulgte etter meg ca 3 km der jeg lå i gjennomsnitt i 93 i 60 sonen :( skuff skuff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Jeg ble tatt med laser, 81 i 50 sonen. Det sto bare i forelegget at jeg måtte avlegge praktisk førerprøve.... Men teorien er jo ikke så veldig vanskelig hvis så er tilfelle hmmmmmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORH Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Ok. Næi det verste er vel ikke å ta teori prøven. Var mest redd for det nye opplegget som kommer over nyttår.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by 2maz Jeg ble tatt med laser, 81 i 50 sonen. Det sto bare i forelegget at jeg måtte avlegge praktisk førerprøve.... Men teorien er jo ikke så veldig vanskelig hvis så er tilfelle hmmmmmmmmm Synd det Phfuuuusen! Need A Ride? Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg