westside Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Hei, har laget et utkast til nettsida til butikken vår, og dette finner dere på denne siden foreløpig. Her er den ribbet for alt av bilder. Adressen vil heller ikke bli denne. Det er første gang jeg lager en side, så kom da gjerne med tips og forslag.... http://home.c2i.net/lupez/index.htm Går litt fort noen ganger.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 fet side azz :D :D hadde kanskje hjulpet med en link? Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 haha. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Bytt skrifttype på menyen til venstre, altfor tam :) Noe mer "standard" og ikke "kursiv" skrift :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Er det Comic Sans jeg ser? Det er en font du IKKE burde bruke på web. Hvis du vil ha et mer proft look på sida, kan du maile meg du sende meg en pm, har drevet med webdesign en stund nå;) Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 mail meg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janniZ Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Synes logoen var veldig lik logoen til tecker`n... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Menyen til venstre flyttet på seg når jeg klikka på linkene... :) Ellers ville jeg og valgt en annen skrifttype, kanskje designet noen knapper? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Syns siden gikk litt for mye i et....burde ha en annen farge på "meny`en" å bakgrunnen.......men det er helt klart noe på gang der........ Dere for ha lykke til med siden.....selvom dere er konkurrenter av oss....boxing hehe..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Ser for meg at dere kunna endra litt på størrelsen på logoen (som var mistenkelig lik stylingtech sin), menyen og størrelser på teksten.. Dette er ting som er justert på ganske få minutter.. Som det også blir sagt her er comic sans en bannlyst font for html.. courier_new er en font som funker veldig bra på html og web generelt.. Vet ikke om det er nettet her som var tregt i stad,men fikk ikke opp bildene inne på prosjekt (våre biler) sida? Skal ikke være lett,vertfall ikke hvis det er første forsøk .. Lykke til videre,syns dere ikke fører noe tøft til VAG da :D ;) mvh Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Ser for meg at dere kunna endra litt på størrelsen på logoen (som var mistenkelig lik stylingtech sin), menyen og størrelser på teksten.. Dette er ting som er justert på ganske få minutter.. Som det også blir sagt her er comic sans en bannlyst font for html.. courier_new er en font som funker veldig bra på html og web generelt.. Vet ikke om det er nettet her som var tregt i stad,men fikk ikke opp bildene inne på prosjekt (våre biler) sida? Skal ikke være lett,vertfall ikke hvis det er første forsøk .. Lykke til videre,syns dere ikke fører noe tøft til VAG da :D ;) mvh Bildene får du ikke opp av den enkle grunn at langt ifra alle bildene er lagt ut på denne siden (er bare en testversjon) Logoen er lik styling-tech sin ja, vi samarbeider med han :) Fører mye rart til alt vi vettu, langt ifra alt er ute på siden her, har ikke så mye tid til å jobbe med den, da den ligger lagret på pc'n på verkstedet... Har full jobb i tillegg, og da tar det litt tid før alt kommer på nett.... Er det noen deler du leter etter som du ikke finner, er det bare å kontakte med på 928 12 006, skaffer det meste ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by Eye Candy Syns siden gikk litt for mye i et....burde ha en annen farge på "meny`en" å bakgrunnen.......men det er helt klart noe på gang der........ Dere for ha lykke til med siden.....selvom dere er konkurrenter av oss....boxing hehe..... Hehe, takker :) det er vel plass til flere ennå :skaal: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by westside Bildene får du ikke opp av den enkle grunn at langt ifra alle bildene er lagt ut på denne siden (er bare en testversjon) Logoen er lik styling-tech sin ja, vi samarbeider med han :) Fører mye rart til alt vi vettu, langt ifra alt er ute på siden her, har ikke så mye tid til å jobbe med den, da den ligger lagret på pc'n på verkstedet... Har full jobb i tillegg, og da tar det litt tid før alt kommer på nett.... Er det noen deler du leter etter som du ikke finner, er det bare å kontakte med på 928 12 006, skaffer det meste ;) Blir vel bedre etterhvert, alt i sin tid. Skjønner det kan bli litt travelt hvis dere har full jobb ved siden av.. Hvordan har dere registrert bedriften? Enmannsforetak eller? Har lenge gått med drømmen om å starte for meg selv,ha alt av tuning og styling, montering og slikt. Men,vi får se,har blitt så mange aktører nå,så markedet er vel mer eller mindre metta.. Det skulle stå synd dere ikke fører noe tøft... Ikke syns,hehe.. Stå på.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Blir vel bedre etterhvert, alt i sin tid. Skjønner det kan bli litt travelt hvis dere har full jobb ved siden av.. Hvordan har dere registrert bedriften? Enmannsforetak eller? Har lenge gått med drømmen om å starte for meg selv,ha alt av tuning og styling, montering og slikt. Men,vi får se,har blitt så mange aktører nå,så markedet er vel mer eller mindre metta.. Det skulle stå synd dere ikke fører noe tøft... Ikke syns,hehe.. Stå på.. Registrert som DA. Syns og synd gikk vel på et ut i dette tilfellet :) Fører som sagt MYE som ikke ligger på siden, try me :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg