drturbo Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Alle kan kjøre fra meg, bare man satser hardt nok.... Kjører b'n enda, har ikke råd til noe annet. Surt men sant. Må ha litt mer gummi i bredde, ikke i høyden. 235/35/16 eller noe sånt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 navnet på de felgene?? var sykt råe Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 REVOLUTION er navnet gutten min!!! Sluttet produksjon for 10 år siden, men er nå tatt opp igjen!!! HELDIGVIS!!! Ventet lenge før jeg fikk kjøpt de der. Sjekk: http://www.ttrsracing.com Husk at dollarkursen er meget gunstig for utenlandskjøp..... Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelz Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 drturbo: hva slags motor sitter det i kjerra di?? Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 En 2 liter...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Som får litt pustehjelp...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Som forårsaker ujevn dekkslitasje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelz Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 syns nå ikke dekkslitasjen var så ujevn.... kanskje hatt litt for mye luft i dekka.....:) Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Jeg tenkte mer på forholdet foran/bak.........:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 RÅ den ascona B'en din....strøkent:D Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Takk takk! Godt ikke alle skavankene kommer frem på bildet! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Bytte mot en golf ? ;) hehe Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Bytter gjerne hvis den kommer ferdig levert med trekk på bakhjula.... Veit du om golf 2 dashbord passer i en caddy pick-up?(golf 1) Ha en senket jul... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Hehehe, tenkte meg det :) Blir nok litt mye jobb å bygge om til rwd.. Hmm, tror det er litt større..så må vel litt modding til Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Racer Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 slik skal en b ascona etter min meining sett ut, synd at mange er øydelagte og herpa, flott at noen gidder å holde dem ved like, spørs om eg skal begynne på noe slikt jeg og:rolleyes: :D Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg