Gå til innhold

Opal min....

Ranger emnet

drturbo

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan'ke selge den veittu....har kosta meg en liten formue, og mer skal det bli.....Og MÅ jeg selge den, går den ikke for under 75000.-

Jeg har kjøpt 90% av alle delene nye, og har kvitteringer for langt over 100000.-

Men lag deg en sjøl! ta med en kompis, reis til tyskland med skilter fra en tysk dødstrøken b modell som har gått under 70000km, og reis hjem med et smil. Få kompisen din til å kjøpe n calibra turbo, og der har du delene du trenger.

Men takk for alt skrytet!!!!

mvh.

tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by drturbo

Kan'ke selge den veittu....har kosta meg en liten formue, og mer skal det bli.....Og MÅ jeg selge den, går den ikke for under 75000.-

Jeg har kjøpt 90% av alle delene nye, og har kvitteringer for langt over 100000.-

Men lag deg en sjøl! ta med en kompis, reis til tyskland med skilter fra en tysk dødstrøken b modell som har gått under 70000km, og reis hjem med et smil. Få kompisen din til å kjøpe n calibra turbo, og der har du delene du trenger.

Men takk for alt skrytet!!!!

mvh.

tommy

hehe.. akkurat de so e planen, broren min hadde en opel ascona b med 316hk på 1.0bar ladetrykk.

340hk på 1.2 bar..

så eg har en i huset som bestiller på timen viss e viser pengene.. :D :D :cool:

problemet er at det er vansklig å få tak i en god b ascona i Norge, og eg vil helst holde me i Norge.. men de får tiden vise...

Audi A4 1.8TQ 1997mod.

X- Bmw 320i E30 M-tech1.

X- Nissan 200sx S13 J-spec.

X- Bmw 320i LE E30 1986 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt vanskelig å finne en brukbar b i Norge, men det er såre enkelt å reise til utlandet. Kanskje ikke så praktisk, men du finner mye finere og bedre eksemplar nedover i europa..

Kjørte broren din med EDS chip? eller var det datasprut?

Jeg syns ascona b er penest når karosseriet er originalt, da linjene er pene helt standard... men det er jo alltid noen som må føkke opp med vinger og spoilere i hue å ræva.

Jeg er snart ferdig med å lage form til å støpe carbonfiber dørtrekk foran og bak, med plass til to veis høytalersystem i dørene... Gleder med til å se hvordan det blir.......

Ha en fortsatt brei jul!

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by drturbo

Går den fortere med sort grill? Hvis ikke er det ikkeno vits...Kommer ALDRI til å sette på svart grill!!!!

Må bilen gå fortere for at bilen skal bli penere da?

Men helt greitt om du synes den er penere med grå grill enn svart men jeg tror den ville blitt mye finere med svart grill og hvite blinklys...

Uansett, så er det ulv i fåreklær... :D

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg brydd meg noe om hva andre syns om hva jeg kjører, hadde jeg ikke kjørt ascona B, det er helt sikkert......

Sleeperstuket er best, og sånn rånelakk av grill, rundt vinduer og rundt baklysa kan andre gjøre....

Jeg vil bare kjøresidelengs, og da spiller ikke fargen på grillen noen rolle......

Men bilen skal senkes litt til, og få litt breiere gummi bak.

Kjør bredt!

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider