Mr.Racer Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 har du tenkt og selge bilen? pris du ville ha tatt for den? Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Kan'ke selge den veittu....har kosta meg en liten formue, og mer skal det bli.....Og MÅ jeg selge den, går den ikke for under 75000.- Jeg har kjøpt 90% av alle delene nye, og har kvitteringer for langt over 100000.- Men lag deg en sjøl! ta med en kompis, reis til tyskland med skilter fra en tysk dødstrøken b modell som har gått under 70000km, og reis hjem med et smil. Få kompisen din til å kjøpe n calibra turbo, og der har du delene du trenger. Men takk for alt skrytet!!!! mvh. tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Racer Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by drturbo Kan'ke selge den veittu....har kosta meg en liten formue, og mer skal det bli.....Og MÅ jeg selge den, går den ikke for under 75000.- Jeg har kjøpt 90% av alle delene nye, og har kvitteringer for langt over 100000.- Men lag deg en sjøl! ta med en kompis, reis til tyskland med skilter fra en tysk dødstrøken b modell som har gått under 70000km, og reis hjem med et smil. Få kompisen din til å kjøpe n calibra turbo, og der har du delene du trenger. Men takk for alt skrytet!!!! mvh. tommy hehe.. akkurat de so e planen, broren min hadde en opel ascona b med 316hk på 1.0bar ladetrykk. 340hk på 1.2 bar.. så eg har en i huset som bestiller på timen viss e viser pengene.. :D :D :cool: problemet er at det er vansklig å få tak i en god b ascona i Norge, og eg vil helst holde me i Norge.. men de får tiden vise... Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Det er litt vanskelig å finne en brukbar b i Norge, men det er såre enkelt å reise til utlandet. Kanskje ikke så praktisk, men du finner mye finere og bedre eksemplar nedover i europa.. Kjørte broren din med EDS chip? eller var det datasprut? Jeg syns ascona b er penest når karosseriet er originalt, da linjene er pene helt standard... men det er jo alltid noen som må føkke opp med vinger og spoilere i hue å ræva. Jeg er snart ferdig med å lage form til å støpe carbonfiber dørtrekk foran og bak, med plass til to veis høytalersystem i dørene... Gleder med til å se hvordan det blir....... Ha en fortsatt brei jul! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hoi! Har ikke sett denne tråden før nå :eek: Sinnsykt rå den ascona'n var da! Ser ut omtrent slik jeg drømmer om at bilen min blir når jeg engang blir ferdig... :rolleyes: Flere bilder?? :) Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hvite blinkers å svart grill..d hadde gjort seg:D Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hehe, ja hvorfor har du ikke det?! Haha, skal ikke plage deg mer om det jeg... :P Så fin ut på shell der gitt... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Går den fortere med sort grill? Hvis ikke er det ikkeno vits...Kommer ALDRI til å sette på svart grill!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 rå ascona...ta godt vare på den da:D Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 offtopic da men..er det ingen som har en svart grill å selge meg da? pris? Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by drturbo Går den fortere med sort grill? Hvis ikke er det ikkeno vits...Kommer ALDRI til å sette på svart grill!!!! Må bilen gå fortere for at bilen skal bli penere da? Men helt greitt om du synes den er penere med grå grill enn svart men jeg tror den ville blitt mye finere med svart grill og hvite blinklys... Uansett, så er det ulv i fåreklær... :D Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Hadde jeg brydd meg noe om hva andre syns om hva jeg kjører, hadde jeg ikke kjørt ascona B, det er helt sikkert...... Sleeperstuket er best, og sånn rånelakk av grill, rundt vinduer og rundt baklysa kan andre gjøre.... Jeg vil bare kjøresidelengs, og da spiller ikke fargen på grillen noen rolle...... Men bilen skal senkes litt til, og få litt breiere gummi bak. Kjør bredt! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 drturbo: har du det grenrøret enda? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Ehhh, hvilket da? Det til let motor, for å montere ny turbo? Ja, det har jeg, men det passer bare i fwd biler, pga plassen. Og jeg har jo det som sitter på motoren.... Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg