KadettC16v Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by drturbo Hadde jeg brydd meg noe om hva andre syns om hva jeg kjører, hadde jeg ikke kjørt ascona B, det er helt sikkert...... Sleeperstuket er best, og sånn rånelakk av grill, rundt vinduer og rundt baklysa kan andre gjøre.... Jeg vil bare kjøresidelengs, og da spiller ikke fargen på grillen noen rolle...... Men bilen skal senkes litt til, og få litt breiere gummi bak. Kjør bredt! Tommy Må si jeg liker innstillingen din, med at utseende ikke teller så mye.. Ligge mest mulig bredt!! Hva kasse har du på LET'n? Motorfester? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Girkassa er fra en Omega, så den sier nok snart takk for seg. Men jeg har en getrag 262cr, som venter på å bli satt inn.. Laget nye motorfester, har ikke bilde av dem desverre. Utseende teller jo, men ikke så mye att jeg vil ha spoilere og stasj. Godt originalt utseende holder langt på vei.... Kjør bredt. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by drturbo Ehhh, hvilket da? Det til let motor, for å montere ny turbo? Ja, det har jeg, men det passer bare i fwd biler, pga plassen. Og jeg har jo det som sitter på motoren.... Mvh. Tommy Synest å huske at du hadde til cih en gang? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by kristom offtopic da men..er det ingen som har en svart grill å selge meg da? pris? jeg har svart grill, men opel emblemet har knekt, så du må sette over det. @Drturbo: du trenger breiere bakaksel :D :D hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by ElCamino Synest å huske at du hadde til cih en gang? det er solgt.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by TypeC det er solgt.. Du som kjøpte det?? har lyst på turbo:) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by ElCamino Du som kjøpte det?? har lyst på turbo:) ikke jeg, men en kompis Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by TypeC ikke jeg, men en kompis Var det grenrør eller en omsveiset manifoild? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Det var en manifold med påskrudd turbo rør o.l. Fungerte i og for seg helt greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by drturbo Det var en manifold med påskrudd turbo rør o.l. Fungerte i og for seg helt greit. vanskelig å bygge om vanlig manifoild til turbomanifoild da? noe slikt: Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Var omtrent sånn min så ut, men den var ikke sveiset. Grenrøret var vinklet forskjellig, og turboen var skrudd på i enden. Har desverre ikke noen bilder av det. Skal du lage deg turbo? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by drturbo Var omtrent sånn min så ut, men den var ikke sveiset. Grenrøret var vinklet forskjellig, og turboen var skrudd på i enden. Har desverre ikke noen bilder av det. Skal du lage deg turbo? Tommy mmm...vet ikke, bare en tanke som har streifet meg. Har et lite dilemma om jeg skal bruke dobble webere på motorn (den er trimmet, men var tenkt å bruke sprut) eller montere en liten snurre. Hadde vert gøy å eksprimenter litt med det.. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 jeg har et bilde jeg tommy, som jeg tok med mobilen, men det er ikke så veldig bra da Bilde Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mulle Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Ahhhhh... di felgs a er jo bare så konge rååå da!!! Kul ascB også!! ps. så ræi nettopp i sladd på TVN hellothere :wave Fett med utseende som ikk er lik alle andres også syns jeg da!! Siter M.v.h Petter Waal | 92228986 | pwaal@nokab.no 84 manta GSI 16V | 85 Manta GT 2.2i+ | 58 olympia 1500 | 02 Galant AVANCE stv 2.0 | 85 volvo 240 http://www.teamsideways.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Rå bil! Hadde en B`er for noen år siden, og det skal jeg ha igjen! Så bilen din på Tufte i kveld, virka som det gikk høvelig godt! :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg