maaa Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 ahh, konge fet bil Tommy.. Sant d at Revolution felgan e rå.. 100 000, aoch.. d e mye peng :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Det er akkuratt sånn en ascona B skal se ut, og bli brukt! Har hatt Ascona B selv før, ikke med så sprekk motor som deg, men bra understell og clean lukk. Gøy bil. Vurderer å kjøpe meg en nyen "leke bil" til våren, å begynne på siklig prosjekt. Ascona B med Volvo 300-400hk motor, gromt understell og clean lukk :fire: Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Nice piruetter på Tufte i går kveld, Tommy! :) Hehe :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apl Racing Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Noen som veit om ascona b til salgs?På jakt etter en grei bruksbil!?Kjørte 55mil langt opp i notodden for og hente en på lørdag,leide henger og greier.Bilen var absolutt ikke sann eieren forklarte den så det ble ikke noen ascona gett:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Slik som tufte igår er det jeg vil se på TV! blir plutslig litt kulere å vere ascona b eier nå :D Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 nice piruetter i går.. hehe har du no motor spec? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Rå og gjennom ført ascona B ja! Men han er nok opptatt med Tufte enda, så hvis en av kammeratene hannes leser posten så be han svare=)! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Noen som veit om ascona b til salgs?På jakt etter en grei bruksbil!?Kjørte 55mil langt opp i notodden for og hente en på lørdag,leide henger og greier.Bilen var absolutt ikke sann eieren forklarte den så det ble ikke noen ascona gett:( Gjorde akkurat det samme en gang selv. Bilen jeg leide henger for og dra å se på var "rustfri" Noe som var merkelig, for hvis den hadde vært det skulle det ikke vært mulig og se ned på bakken hverken inni bilen eller i bagasjerommet. Får bare fortsette og lete, så dukker det sikkert opp et kupp etterhvert! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 fet bil.. så ut som det var futt i den ja:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Halloisen!!! kult at bilen min faller i smak!!! Det varmer. Motorspecs???? C20 let med garett t28bb, stor cooler, grenrør i rustfritt. Soon to come: Nytt plenum/innsug og EDSphase 3 chip. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 kompis av meg driver å fixe opp en Ascona B, den er veldi lik din av en eller annen merklig grunn, men er fortsatt en original 1.9 liter :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apl Racing Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Det er seriøst en av den fineste asconaen jg har sett!!!Til salgs??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Min du mener?? I såfall takk skal du ha. Men jeg har lovt på tro og ære å aldri selge den. Min første bil, så den skal jeg ha til jeg dauer.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apl Racing Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hehe,ikke egentlig den jg mente mn kunne fint hatt den også,er så sinnsykt sugen på og kjøre ascona ,lenge siden.Min står til sveising så ikke kjørbar for øyeblikket gett.Tenkte på den orange sc regga asconaen på siden her jg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hehe,ikke egentlig den jg mente mn kunne fint hatt den også,er så sinnsykt sugen på og kjøre ascona ,lenge siden.Min står til sveising så ikke kjørbar for øyeblikket gett.Tenkte på den orange sc regga asconaen på siden her jg:) den er ikke til salgs, han driver å bygge den opp til han får sertifikatet tilbake i Januar :p (går som Mr.Bollocks her på forumet, kjører også en ganske så modda Volvo 242) back on topic! bruker du Opelen om Vinteren også? isåfall, er ikke turbo litt vanskelig på glatt føre? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg