Gå til innhold

Opal min....

Ranger emnet

drturbo

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er akkuratt sånn en ascona B skal se ut, og bli brukt!

Har hatt Ascona B selv før, ikke med så sprekk motor som deg, men bra understell og clean lukk. Gøy bil.

Vurderer å kjøpe meg en nyen "leke bil" til våren, å begynne på siklig prosjekt.

Ascona B med Volvo 300-400hk motor, gromt understell og clean lukk :fire:

Volvo 945 LT

Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen"

Volvo V70 TDI - www.garaget.org

Volvo 242 B20 - Til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit om ascona b til salgs?På jakt etter en grei bruksbil!?Kjørte 55mil langt opp i notodden for og hente en på lørdag,leide henger og greier.Bilen var absolutt ikke sann eieren forklarte den så det ble ikke noen ascona gett:(

Gjorde akkurat det samme en gang selv.

Bilen jeg leide henger for og dra å se på var "rustfri"

Noe som var merkelig, for hvis den hadde vært det skulle det ikke vært mulig og se ned på bakken hverken inni bilen eller i bagasjerommet.

Får bare fortsette og lete, så dukker det sikkert opp et kupp etterhvert!

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,ikke egentlig den jg mente mn kunne fint hatt den også,er så sinnsykt sugen på og kjøre ascona ,lenge siden.Min står til sveising så ikke kjørbar for øyeblikket gett.Tenkte på den orange sc regga asconaen på siden her jg:)

den er ikke til salgs, han driver å bygge den opp til han får sertifikatet tilbake i Januar :p (går som Mr.Bollocks her på forumet, kjører også en ganske så modda Volvo 242)

back on topic!

bruker du Opelen om Vinteren også? isåfall, er ikke turbo litt vanskelig på glatt føre?

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider