D-1 Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 er det liksom ingen som skjønner at bensinprisene er mer en høye nokk! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4057335 Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Når skal folk innse at det er små motorer med lavt bensinforbruk som teller? Min bruker 0.5-0.6 på "hardkjøring" Jeg driter i bensinprisene ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Januar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 ja.det hadde jo vert fint med et sånt forbruk ja.må nokk opp et par hakk på råkjøring jeg ja. 1,2 sånn ca tror jeg. har ikke råa til og drite i bensinprisene jeg,men men. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by LupoB0Y Når skal folk innse at det er små motorer med lavt bensinforbruk som teller? Min bruker 0.5-0.6 på "hardkjøring" Jeg driter i bensinprisene ;) hard kjøring....med din motor er det vel digital gass... enten eller:D :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by nitewlkr hard kjøring....med din motor er det vel digital gass... enten eller:D :D analog kjøring er for sinker ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Vi gutta med Lupo kjører den bare på en måte. Full eller ingen gass :D Omtrent samma konsept som med moped :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Min bruker mellom 0.9 og 1.3 l. på mila så vist prisene stiger til over 11 kr liter'n nå så må jeg vurdere og kjøpe meg ny bil :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 er feigt å bruke under 1 liter på mila eru mann så eru mann det koster :)) ( <--- se ironiskt på detta da ) jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by LupoB0Y Når skal folk innse at det er små motorer med lavt bensinforbruk som teller? Min bruker 0.5-0.6 på "hardkjøring" Jeg driter i bensinprisene ;) Min bruker faktisk 0.6 på hard-kjøring. Har aldri vært over 0.65, hverken på den jeg har nå eller den forrige. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by antheus Vi gutta med Lupo kjører den bare på en måte. Full eller ingen gass :D Omtrent samma konsept som med moped :op Hva er forskjellen ? ;) er feigt å bruke under 1 liter på mila eru mann så eru mann det koster ) ( <--- se ironiskt på detta da ) jon hehe Ja fylle når tanken er tom! Jeg har da klart å få Corolla 1200 til å bruke 1,0 -> 1,2 liter/mila på blanda kjøring jeg. :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Har ett snitt på 1.21 med Golfen over laaaaaang periode.. og jeg bedriver stort sett langkjøring.. med priser over 11kr kommer den til å få stå enda mer i garasjen, =mindre leking og mer seriøs Volvokjøring :( Ville vært for jævlig.. ' nåja.. en tank i ny og ne til over 11kr skal vel alltids gå det oxo... men .. vi vil se 6 tallet igjen!!! Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 bilene til gutta bruker jo ingenting jo i -10 eller mer (mindre) bruker min 2jævla liter på mila. Uten motorvarmer... med bruker den litt mindre. dette er bare småkjøring Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Her har dere forbruket mitt pent formattert: BTW: Dette er en online tjeneste som holder overikt over galskapen. Registrer deg gjerne på: http://www.loogo.no/mpg/login.asp?DI=RG .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Bimmer'n suger faen meg 2,42 på mila i følge kjørecomputeren... Det er ikke særlig stas med disse prisene når den i tillegg slurper 98-oktan Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by Orb.Net Her har dere forbruket mitt pent formattert: BTW: Dette er en online tjeneste som holder overikt over galskapen. Registrer deg gjerne på: http://www.loogo.no/mpg/login.asp?DI=RG .Net Over 1000 liter diesel! Er 3 stk kjøleskap med diesel det! hehe Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg