Low Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Heisann! Noen der ute som har greie på Eclipse? Har noen få spørsmål... Har kjøpt meg en 1995 Eclipse RS 2,0L, noen som vet hvor mye hester denne har orginalt? Eventuelt ca pris i Norge? Bilen er på vei til Norge nå, så her er det full nedtelling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Hei! Gratulerer med eclipse, hvis jeg ikke tar feil er det 140-150hk i disse orginalt. Kommer den fra tyskland? Er ikke mange 95mod i norge er mer 96-98, vil tro prisen ligger rundt 135-140k i norge for en 95 rs? Drar om 7dager for å hente min i statene;) Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Takk, takk!! Den kommer fra USA!! Den har full styling ( sideskjørt, vinge ,fontfanger , bakfanger osv...) Den har 18" felger m. TOYO dekk, justerbart senkesett ( 4" ) Eurolights osv... Den er Lamborghini oransje pearl m. svart skinn interiør som også er modifisert! Den er også trimmet Blir gøy!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Synd du bor så langt unna ellers kunne vi dratt og cruiset når min kommer i januar, skal dra og velge min ut selv:D mmm sitter og sikkler på flybilletten.. Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by Low ....Den er Lamborghini oransje pearl m. svart skinn interiør som også er modifisert! Den er også trimmet..... Har du bilder du vil dele med oss kanskje? Fargen høres veldig frisk og spicy ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Jepp nå må du vise den fram da;) Fant du bilen på autotrader eller annet sted? Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Her er et bilde av vogna:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 kool farge og blitz bodykit men ostehøvlen og tezz'ane er ikke helt etter min smak men er så klart ikke jeg som eier bilen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg