Gå til innhold

Bilanlegg på vinteren

Ranger emnet

Camryfellow

Anbefalte innlegg

har tatt ut anlegget mitt jeg.. solgte dvd anlegget (med tanke på skjermen, leste på pakka; oppbevaringstemp ned til -15 grader eller noe) Basskassa har jeg også solgt, for jeg skal bygge nytt i omegan til sommer, og ser ingen grunn til att det skal ligge der å klake sundt i vinter :D

Noen som har peil på åssen de skjermene egentlig virker da det er -25 for eksempel? min var veldig treg med å bli "klar" da det var kaldt ute.. måtte få opp arbeidstemp liksom.. var veldig blass i bildet før den tid..

kjøpt meg en pioneer DEH7500 for vinteren jeg, den holder.. ok spiller også, ikke sikkert jeg bytter den ut..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lcd skjemer er veldig trege når de er kalde da de er bygget av flytende krystaller. Grunnen er at lcd skjermer fungerer ved at krystallene vrir på seg i forhold til hvilken farge de skal avgi, og de vrir seg senere om det er kaldt.

Det eneste jeg kan tenke meg som skulle være farlig ved anlegg i bilen når det er kaldt, er kondens om forsterker blir fort varm. Men tviler på at det er noe stort problem. Uansett, når det er 15 minus utenfor bilen, er det ikke nødvendigvis det inni bilen. Mål og se selv.

Tror ikke det er noe farlig å spille høyt selv om det er kaldt. Kanskje i forhold til limet som kan løsne på bassen, men den oppnår fort brukbar temp.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg glemmer aldri den gangen jeg og et par kamerater dro opp til geilo på drekke/snowboard tur, også skulle han ene som kjørte sin gsi cab opp vise meg anlegget sitt. Så han guffer på og ser ventende på meg og til slutt spør han, hva syns du om bassen? Hmmm.. bass , sier jeg . Jeg hører bare 6x9 høyttalerne dine sierjeg. Selvfølgelig blestoltheten hans litt fornærmet og han gikk bort til bagasjerommet hvor han selvfølgelig hadde en basskasse med to 10" hvis jeg ikke husker helt feil. Han river opp bagasjelokket og sier: Seee selv da, det er grom basskasse! Og jeg knekker i latter og han ser inn i bagasjerommet hvor han får øye på sin "gromme" basskasse med elementene dypfryst og står helt stille med is kristaller på membranet. :D :D :D

Var iallefall helt lattis den gang.

Åååååfaen...sa kameraten min.

Build hard Play Loud

Lenke til kommentar
Del på andre sider