Gå til innhold

Noen som vet noe om denne 325`en?

Ranger emnet

prophets

Anbefalte innlegg

Originally posted by Trydal

Har du sjekka heftelser på den?

Litt vanskelig å sjekke heftelser uten skiltnr.

Men er bilen i god stand pluss at all info over stemmer så bør bilen være solgt for lengst!! skal jo være muligt å få over 150k for en slik bil.

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R-Sport

Har sjekka tlf-nr opp mot selger, både adr og tlf. nr stemmer i forhold til navn.. Er da ikke såå syk pris, fant en liknende til 50 lapper en dag her, m-tech utgave.. ble solgt på dagen.! Grunnen til at denne typen bil er rimelig, er at forsikringen var DYR, iflg det jeg har hørt... men fy flate så nice den var! sykt.;)

mvh

Thomas

50.000? Snakker du om den som stod på finn.no. 325 coupe med alt utstyr? Selvom det stod 50.000 i annonsen så var prisen 120.000 og den er solgt. Uansett, 96modell 325 fins ikke og prisantydning 95.000 er latterlig billig. Forsikringen er ikke så høy heller på disse. Dere løser problemet med å ringe eier.

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. var nok den ja!! En kompis av meg, som var meget intr i bilen ringte, og den hadde visst gått i bytte mot en 535? eller 50.000 kr.. var det jeg fikk høre..! Forsikring på ungdom med 20% bonus på vanlig 1995 325i, m/alarm&el.startsperre, personbil beløper seg på 60.000 i if, så man bør være "voksen" for å forsikre no`sånt..;) mn, dette gjelder vel alt av bmw :rolleyes:

Synd, egentli.. Fine biler..!

Mvh Thomas

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R-Sport

Jepp.. var nok den ja!! En kompis av meg, som var meget intr i bilen ringte, og den hadde visst gått i bytte mot en 535? eller 50.000 kr.. var det jeg fikk høre..! Forsikring på ungdom med 20% bonus på vanlig 1995 325i, m/alarm&el.startsperre, personbil beløper seg på 60.000 i if, så man bør være "voksen" for å forsikre no`sånt..;) mn, dette gjelder vel alt av bmw :rolleyes:

Synd, egentli.. Fine biler..!

Mvh Thomas

En hos If havnet jeg på 62000kr med en 525Ix hos Gjensidige kom det på 16000kr.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider