Gå til innhold

Øk. Polo Modellbil

Ranger emnet

HåkonV

Anbefalte innlegg

Originally posted by EvenS

Du som kjører C Ascona med kvite fangere sant?

Ja det var nok meg, skal sta å hente ny bil no då..(var min bror som skifta fangarar mens eg holdt på å skifte dasjbord. va forferdeli me kvite fangarar) men var berre en bil å ha mens eg venta på en ny.

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Camryfellow

What? Ønsker hu seg en modellbil eller?

må ikke du slenge med leppa. hvis han sier at han leter etter en Polo modellbil så skal vel han kanskje ha en slik en?

Har du prøvd ebay i tyskland? eller google.com, søkte på Audi80 modellbiler for lenge siden og fant drøssevis med gamle racere, er vel ikke helt det du er ute etter, men det er vært ett forsøk.

Går vel også ann å prøve å kontakte Møller og høre om de kan skaffe noe slikt noe? De selger i alle fall ett lite utavlg av modellbiler laget etter de nyeste og mest populære modellene.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slapper vi av med personangrepet. Du har ikke bare seriøse kommentarer selv. Siden øynene dine kan se jeg svarte tidlig var det for å få litt mer informasjon over saken slik at andre slipper å lure.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Camryfellow

Så slapper vi av med personangrepet. Du har ikke bare seriøse kommentarer selv. Siden øynene dine kan se jeg svarte tidlig var det for å få litt mer informasjon over saken slik at andre slipper å lure.

Ikke noe personal angrep, men det står svart på hvit at han skal kjøpe en Polo til dama fordi hu ønsker seg det, men lommeboken strekker ikke til! Er vel en litt kul gave til dama da:D

Sjekket ann http://www.minichamps.com/ for å se om de hadde en slik en Polo, men det nærmeste var GOlf da! ikke akkurat det du er ute etter:rolleyes:

Fant også denne her som ikke ser helt bra ut: http://www.automodelle.com/awm99-00/awm3.html

og til slutt den jeg syntes så finest ut: http://www.porsche-stpoelten.at/shop/page30.htm

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW golf 2"cadence"

Ja det var nok meg, skal sta å hente ny bil no då..(var min bror som skifta fangarar mens eg holdt på å skifte dasjbord. va forferdeli me kvite fangarar) men var berre en bil å ha mens eg venta på en ny.

Så hanne vil ha seg Polo asså.. Kult;)

Jeg kjører den grønne som har rødt panser etter hjortejakta;)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt ny bil no, så asconaen er tilsalgs. Den er i god stand.. bortsett ifrå ei gåen vannpumpe

Den har calibra ratt og ludder look. og har ellers irmsher sideskjørt liggande... + masse extra deler

Selgas høgstbydande(kan og følge med delebil)

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider