Gå til innhold

Autospesialisten :/

Ranger emnet

Fre_D

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne slenge ut en tråd for å advare dere mot disse folkene.

Jeg kjøpte 29.august i år et lekkert eksemplar av en Honda hos dem og var kjempefornøyd..

Helt til: 2-3 uker etter at jeg fikk den så merka jeg at temperatur nåla begynnte å gjøre "rare" bevegelser (les: fløy opp og ned, og jeg mener fløy) Trodde jo ikke mine egne øyne, og dette i en bil som har gått 115000.... jaja..

dro nå opp på verksted og fikk lånt en plass, tenkte først det var termostaten som kødda. Fikk bytta denne og rensa ut kjølesystemet. Joda. funka jo som faen, i 3 timer ihvertfall..

Begynner nå å få fæle anelser av at jeg har en gåen toppakning, og jaggu hadde jeg ikke eksos i kjølesystemet...

Jaja igjen.. opp på hengeren med den og sende den tilbake siden de skulle fikse det for meg og appåtil betale HALV pris... "får vel gå med på den" tenkte jeg.. 2-3 dager senere skulle jeg ha bilen min.

Så kommer vi til poenget.. for det har nemlig nå gått nesten 4 UKER, og har appåtil fått 4 forskjellige unnskyldninger.

Okei.. kanskje det ikke er så mye å krangle om.. noen uker klarer jeg vel.. hadde det ikke vært for at forklaringene ikke helt stemte sammen.

1. var fortsatt litt lekkasje når de satt den sammen (greit)

2. (uka etter) ingen hadde snakka med mekaniker. "kan jeg få nummeret og ringe selv?" "nei, han liker ikke å få telefoner" (merkelig)

3. "hei.. er bilen min ferdig snart?" "nei nå dro han hjem og på ferie for 5 min siden han du har snakka med" *klikk* (beleilig)

4. og når jeg ringte på mandag: Bestillt feil deler nå plutselig...

Så håper på litt støtte her, og vil holde denne tråden oppdatert da jeg sakl ringe dem om 30 min igjen

Edit: da har jeg ringt dem.. og unnskyldning nummer 5 er i boks: Vi har fått feil pakning av Honda for andre gang. Skal ringe igjen i morgen tidlig. Stay tuned

update: Dette er i fredrikstad... Ringte dem i dag, mekaniker hadde ikke noen deler som passa nå, men skulle prøve å skaffe.. han jeg snakka med tippa at den var klar i morgen, men den har jeg hørt før så vi får se. Skal ringe kloka 1800 i dag, så da håper jeg på et svar.

Og hvem sier jeg ikke er innlagt :P

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med forbrukertilsynet eller no, dette er ikke holdbart!!! Kan ikke godta dette!

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar