Gå til innhold

Blinkere i fangeren på Audi type 81

Ranger emnet

JungHanz

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en 1985modell Audi 80 GTE Quattro, og det er så forferdelig stygg orginal front på den, med blinkerne vedsiden av hovedlyktene.

Derfor ønsker jeg å kjøpe blinkere som sitter i støtfangeren slik som på bildet.

Skal/har kjøpt slike hovedlykter som er på bildet, men mangler da blinklys. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike ? Det bør helst ikke være alt for dyrt.

Har sett slike blinkere på noen Ur-Quattroer, men er ikke helt sikker på om det er orginalt !?

DSC04024.jpg

x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro

x-86 Audi 80 quattro

x-89 Audi 90 2,3 20v quattro

x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert"

x-90 Passat GT G60 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke bytte hele frontfangeren til en Audi 90. Da blir det for dyrt med lakkering osv.

Jeg trenger kun blinkere som vist på bildet, spredere hadde kanskje blitt bra det å.

Men om jeg ikke får tak i slike blinkere jeg har lyst på, så har jeg vurdert de smale liggende blinkerne som sitter på 2'r Golf.

Kunne nok ha blitt bra det å tror jeg.

x-86 Audi 80 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noen gode ideer om hva jeg kan bruke ?

Hvis ikke kommer jeg til å kjøpe blinkere oprinnelig til Golf 2 slike

Tror kanskje det blir ok med golf blinkere fellt inn i fangeren, har sot spay liggende, så da vill de ikke synes så godt.

Men hva sier biltilsynet at man bytter lykter og flytter blinklysene rundt på bilen ?

x-86 Audi 80 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JungHanz

Ingen som har noen gode ideer om hva jeg kan bruke ?

Hvis ikke kommer jeg til å kjøpe blinkere oprinnelig til Golf 2 slike

Tror kanskje det blir ok med golf blinkere fellt inn i fangeren, har sot spay liggende, så da vill de ikke synes så godt.

Men hva sier biltilsynet at man bytter lykter og flytter blinklysene rundt på bilen ?

Min mening om saken:

Ikke sot med spray da det i hvertfall vil få Biltilsynet til å se røst. Men kjøp deg heller svarte blinklys glass til golf. de koster noen kr, men det ser bedre ut og er godkjent. Det med bytting/flytting av lykter er vel ikke noe stort de kan si på så lenge det dreier seg om originale lykter og som er E merka. Det eneste de kan si noe på er lykte innfestingen og hvordan de lyser.

Lykke til.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider