Ro0oG Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Lurer litt på corradointeriør i golf jeg. Vet det er mange tråder om dette fra før, men er litt stressa så jeg rekker ikke lete. -Passer Corradoint. i golf 2 4-dørs også? (uten modifisering) -Hvilke corradoseter er det som har 2+2? (g60 eller vr6 osv) Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Corrado interiør passer i golf 2 4 dørs og, forsetene sklir rett it og baksetene trenger bare litt nye fester for å passe. Dette gjør du slik det passer for deg. Alle corradoer har vel 2+2, noen skinn, noen delskinn, noen med kraftigere sidestøtte og recaroskrift osv osv....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rugis Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Vanskelig å få tak i? Hvor mye må man regne med å betale? Tenker på framstoler og baksete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Gå inn på norskbildelesenter.no å sjekk om de har corrado intr. de pleier å en del forskjellige intr. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 de pleier vel også å være rimelig dyre når det kommer til interiør? det beste er nok å spore opp noe brukt privat, veit ikke om noe nå, men det gjør kanskje gutta på corrado-forumet.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 jeg visste om noen allikevel gitt, kun forseter.. http://forum.vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=8&TID=25325&P=1&SID=756021#ID2 Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Ja det er sant det de er ganske dyre på intr, men de har jo en del fett intr....... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Jeg fikk tak i både framseter og baksete fra corrado til min jetta for 800 kr.. De var nesten helt strøkne.. Bare en rens så var de som nye... Litt nye fester bak må påregnes siden corradosetene er smalere enn golf.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 GTI 16v Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Hmm ser at Norskbildelesenter selger R32 seter, er det mulig å få plass til disse i Golf 2? Og noen som eventuellt vet pris? sikkert ikke billig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Du vil få litt prblemer med å tilpasse R32 seter i golf 2. Feste beina er for breie, så da må du korte dem inn å da mister du heve og senke funksjonen. Men selvfølgelig ALT går om man har vilje nok. NBS skal ha noe sånt som 40k for de setene sine om jeg ikke tar feil. Så lykke til. Har to Frem seter tolf golf 3 i svart skinn om det hadde vært noe. Dem er ferdig tilpassa golf 2. Du kan jo pm meg om det er av int. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 GTI 16v Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Nei, er fornøyd med de setene jeg har for tiden (noen recaro seter ikke sikker på hva slags type), så var bare nyskjerrig. Har ikke råd til noen større oppgraderinger før kanskje til neste sommer, må ha nye vinterdekk og felger, samt ett par timer på verksted for å få godkjent bilen. (Hjulkontroll mm.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg