Skrotnisse Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 jeg har hørt rykter om at det er et gran turismo 4 på gang nærmere sommeren? noen som kan bekrefte/avkrefte dette?:confused: Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by Skrotnisse jeg har hørt rykter om at det er et gran turismo 4 på gang nærmere sommeren? noen som kan bekrefte/avkrefte dette?:confused: Ifølge Gamespot så skal den slippes i japan sent 2003...:( Må nok vente en stund til ja.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by MajiiK Ifølge Gamespot så skal den slippes i japan sent 2003...:( Må nok vente en stund til ja.... Arg... Det blir lenge før vi får det da :( Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cossie Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Jeg har hørt at de skal komme til europa muligens i slutten av 03, men jeg er ikke sikker på om det er sant!!!:rolleyes: Siter Ford Sierra Rs Cosworh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 kan ikke du drite i å poste bilde av den jævla bilen din i alle postene dine.. vi gir da vel faen i den bilen der vi, den ekke så fet Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by Flasher kan ikke du drite i å poste bilde av den jævla bilen din i alle postene dine.. vi gir da vel faen i den bilen der vi, den ekke så fet Tenkte akkurat å si det samme.... Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Den Sierraen er drit fet, men den er jo engelsk(?) Var jo i Fast Ford for noen år siden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Den er ikke mye fet. den ser utsom en blanding mellom en cossie og en urquattro(værst)! og forresten...HOLD DERRE TIL TÅPPIKKEN. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Her er det jo RDL/parallell-tendenser av verste sort... Selv om en newbie poster bilder av en bil over alt, trenger han jo ikke å flames ihjel. En høflig anmodning om å slutte å poste det bildet overalt ville jo holdt i massevis. Dette er ikke vondt ment til deg/dere som skrev dette. Forumet har faktisk utviklet seg i negativ retning i det siste, og selv om enkelte uroelementer har blitt fjernet er det masse negative poster her som er unødvendige. Det er lett å bli irritert av og til, jeg blir det selv, men det er ikke kult for alle oss andre å lese irritasjonsutbrudd. Jeg husker når jeg selv var fersk forumbruker, hvis jeg gjorde noe galt fikk jeg høflige tips om hva som var galt og hvordan jeg kunne rette på det. Hvis noen hadde begynt å slenge dritt til meg på mine første poster, ville jeg helt klart fått et negativt inntrykk av hele forumet, og det er vel ikke det som er poenget, å skremme bort nykommerne? Ja, jeg vet det er off topic, måtte bare få det ut :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cossie Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Taak skal du ha aWeX:D Prøvde bare å få til en logo. Detter er ikke min cossie foresten. Hadde bare ikke noen andre bilder å bruke:D Siter Ford Sierra Rs Cosworh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syns Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Har også hørt ryktene om GT4. Har hørt at det blir det siste i serien... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Originally posted by Syns Har også hørt ryktene om GT4. Har hørt at det blir det siste i serien... da bør de lage det jævlig bra.... hvis det er det siste.... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Originally posted by HemiCuda da bør de lage det jævlig bra.... hvis det er det siste.... ja. liksom skikkelig supert! jeg gleder meg til 4`ern gitt! men hvor mye bedre kan det bli? eneste er flere baner og flere biler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ ja. liksom skikkelig supert! jeg gleder meg til 4`ern gitt! men hvor mye bedre kan det bli? eneste er flere baner og flere biler... og muligheten tl og style bilene i tillegg til og trimme dem.... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Ja, styøling ville blitt juuult... Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg