TH_TeamHorten Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Jeg synes den var morsom men dere for se selv og bedømme Skifte bremser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Anntar det var denne du mente.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 stemmer det ;) Er den ikke kul!?:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Egentlig ikke. Den viser en stygg tendens vi har fått i dagens samfunn til å skyve ansvar over på andre mennesker. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Egentlig ikke. Den viser en stygg tendens vi har fått i dagens samfunn til å skyve ansvar over på andre mennesker. OMG!!! PMS elr? sier ikke at det er rett det han jør men jævla morsom stripe for det!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Egentlig ikke. Den viser en stygg tendens vi har fått i dagens samfunn til å skyve ansvar over på andre mennesker. Halloooo.. det er en tegnestripe :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Tegneserie eller ikke - den formidler likevel et budskap. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Enig med Øyvind Ryeng. folk nå til dags er fæle med å bråbremse for å få andre i ræva si. Var ei lita Kuse som prøvde det mot meg fordi jeg tutet på henne da hu brøt vikeplikten. Dama fortsatte å kjøre og titte mye opp i speilet da hun plutselig hoppet på bremsen uten grunn. Da svartnet det helt for meg så jeg hoppet ut av bilen når hu hadde kjørt lengre nedi gaten til ett lyskryss og smalt hånda mi inni bilen hennes så det sa "spoing" og det ble en liten fin bulk.' Angrer litt på den episoden, men tror ikke hu prøver på noe slikt noe mere! Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg