Wicked Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Selger E30caben min.. Har så alt for mange prosjekter på gang. Prisen er høystbydende over 50000.- Selges med TUNGT hjerte. Diamantsort metallic, jamex senkesett, "ny-lyktene" (smilies), nytt eksosanlegg med endepotte i gull, nytt tak, sota blinklys og baklys, beige skinn, EU-ok i vår, led-undercar-kit (rødt, men kan evt bytte til blått eller grønt om ønskelig ved hurtig avgjørelse), strober i hovedlyktene, nytt powerfilter kan også følge med ved hurtig avgjørelse. diff.sperre har den selvfølgelig.. Tenk at det faktisk er folk som tror det går an å ha det gøy på vinteren uten.. :rolleyes: pling på hvis du skal gjøre et kupp. marius 95846041 Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Faen... Har lyst på... Men kan du ikke vente til jeg har solgt ene bmwen da? :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 har du noen bilder? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by bjirn Faen... Har lyst på... Men kan du ikke vente til jeg har solgt ene bmwen da? :P Du får raska på da vettu! :) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by Elgen- har du noen bilder? bilder kommer plutselig.. måtte bare vente til det verste av snøen forsvant.. er ikke typen som liker å vaske bil i 8minusgrader, så jeg skal prøve å få tatt noen i morra. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 og et bilde fra årstiden denne bilen gjør seg.. ;) PS..sommerfelgene følger ikke med. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 *bumpy* Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 syns prisen faktisk er litt stiv når en ikke får me sommerfelgene...kunne heller tenkt meg å kjøpt 525en din :) er den hvit? Siter http://www.lofoten-gatebil.com 94 540iA Touring 05 caddy Tdi Svart met perlemor 90 318is e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 nope, 5ern er sølvgrå. Den skal evt selges til våren når jeg skal kjøre jappis isteden. Men kommer du med et bud som gleder meg så skal du få kjøpe den.. ;) Ser ut til at jeg også beholder cab'en til våren hvis jeg ikke får 50000, lar mamma bruke den til sola varmer igjen og så selger jeg den. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 litt info om bilen? - Km - stand - HK - eventulet tuning/styling? OSV. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Mr_kjakan litt info om bilen? - Km - stand - HK - eventulet tuning/styling? OSV. :D KM: 207000 (regreim byttet på 182") stand: god stand. alarmen har klikket litt, så sentrallåsen virker ikke for tiden. Ny alarm (2000.-) så er det ordnet. HK: det er åpent filter på den selvfølgelig, nytt filter følger med siden jeg forhandler slike. ;) Eksosanlegget..vel.. la oss si det slik at mellompotte..nei?!..DET har jeg ikke sett.. Så det er sinnsyk lyd, og kjempedrag når lyddemper'n er fjernet. Jeg målte den med g-tech og da hadde den 166HKpå hjula tror jeg. Men dette skal jeg ikke si 100% sikkert. 0-100 på ca7,90sek mener jeg at jeg målte. styling/tuning: momo ratt og girkule, jamex senkesett, neonlys under og i bakrute og strober i framlysene. har hvite skiver til dash'en som jeg ikke har rukket å sette på enda, så disse følger med. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg