Archeron Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Jeg bruker flere bil-forum, og dette er et av di bedre forumene syns jeg... Men forumet er et stort rot, spør dere meg... Syns det her helt håpløst å få med seg alt på forumet. Selv syns jeg det blir for mye med 1 kategori per merke + en del andre. Hva med å kutte ned litt? slik at det blir lettere å holde kontrollen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Jeg synes det er greit med under-forum på bilmerkene, men synes det kun kunne vært hos de mest "populære" bilene. I Ferrari-forumet feks, mener jeg det hadde vært bedre uten under-forum, og bare at alt om ferrari går under det samme. Og hvis en gang dette forumet skulle ta helt av, kunne man lagt til under-forum igjen. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg