Gå til innhold

herjende politibil observert

Ranger emnet


Nox

Anbefalte innlegg

kjørte forbi telenor på fornebu idag, og litt lengre bort på høyre side er det en stor åpen plass. og hva ser jeg? jo en politibil, volvo 940, sladdende rundt... hadde ikke kamera med meg desverre:( om dette er et øvningsområde for onkel vet jeg ikke men når de herjer rundt og har det morro bør de faen meg kunne forstå at vanlige folk også kan få lov å ha det litt gøy uten å få bøter for det

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sladdet selv på fornebu for ett par år siden når plassen var stor.. var flere rullebaner som førte inn til samme plass.. hvorav politiet og jeg kom inn fra hver vår rullebane med godt oppstell begge to.. han stakk fortere enn oss for å si det sånn :) dvs, han stakk umiddelbart, vi fikk bli :D

 

V70XC UP edition vs A6 2.7T mtm = 0-1 :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i går for å leke selv. Ble kastet vekk med engang og vis jeg viste meg dere eller noe som helst andre, en gang til skulle vi bli politi annmeldt, de skulle ringe politiet, legg spikker matter i snøen og sett oppvei sperringer og det var ikke måte på...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

Var der i går for å leke selv. Ble kastet vekk med engang og vis jeg viste meg dere eller noe som helst andre, en gang til skulle vi bli politi annmeldt, de skulle ringe politiet, legg spikker matter i snøen og sett oppvei sperringer og det var ikke måte på...

 

oi oi oi. Hvem sa dette? Høres ut som om noen ikke har fått "røyken" sin i dag! he he.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår