Gå til innhold

Lei av bilen..

JONHE

Anbefalte innlegg

Jeg har en 92 mod P10, hatt den i over et år nå. Har bytta:

Drivaksling, bremseklosser bak, en skive, en vannslange, olje, oljefilter.. pluss noen småting jeg ikke husker, også skal jeg skifte bremseklosser framme idag. Kjekt å ha halve familien jobbene på Nissan verksted ;)

Min har gått 245 tusen nå.. må få solgt den snart, selv om den er i god stand :)

-> Bmw 328i E46

X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1

X - Nissan 200SX S13

X - Nissan Primera P10

X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

virker som det er de samme feilene som går igjen da.

første som ble ødelagt var eksosanlegget etter at jeg hadde hatt bilen i 1 md. fikk fiksa det og etter 1 uke gikk drivakselet foran. (hehe litt morsom story med akkurat det der da jeg og en venninne var ute å kjørte en onsdag kveld. Skulle finne orderud gård men fant det ikke. bilen begynnte å lage et par rare lyder å dro mot høyre i rykk og napp plutselig.

jeg ringte en kamerat å han anbefalte oss å snu.

drivakselet mitt røk kl 01 om natten midt i mellom sørumsand og lillestrøm å jeg hadde tomt batteri på tlf. var hjemme kl 3 den natten. da sto bilen på crazy tuning å Asim måtte kjøre oss hjem:D )

back to topic!

etter drivakselet så begynnte bilen å fuske litt ved start.

trodde det var batteriet som måtte byttes.Bytta batteri men fikk nesten ikke kjørt på jobb å endte med å ta en tur på nissan.fikk da vite at det var dynamoen som hadde tatt kvelden.

etter det var det bensinpumpa som røk:rolleyes:

nå har jeg en surrelyd i bilen men godder ikke å gjøre noe med den når jeg uansett ikke får brukt bilen til jobb pga ingen parkeringsmuligheter. Er ikke feil å sitte på heller vil jeg si.

glemte helt at lyktespylerene mine tok helt av i høst også. dro bare ut "kontakten " jeg. trener ikke lyktespylerne så mye.

gleder meg til jeg kan få ferie pengene. da er det rep av ditt og datt. Må jo få den i stand.

blæ... bilen er et pengesluk. skulle heller ha brukt de pengene på å betale ned lånet!!

Nissan primera P10

nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, selv om alle har hatt/har alle mulig feil og reprasjoner på bilen sin, så er det vel ikke så mange som har solgt bilen sin pga det..Så det må jo være en bil folk er generelt fornøyd med, siden en faktisk gidder å koste på reprasjoner i hytt å pine, som det høres ut som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selger min EU-godkjent i januar.

Viss noen er interessert.

Da skal alt være tipp topp stand.

Jeg selger IKKE pga det som har vært gale.

jeg selger pga jeg må i militæret.. *snufs*

og jeg har ikke råd til å betale ned lånet mitt til dess...

selger kjerra for 80000,-

93 mod

2.0 eGT

kjørt 191000 ( siste 31000 kjørt av meg siden februar 04. dagpendlet til jobb 12mil tur/retur til slutten av august)

bilen ble importert i 2002 tror jeg det var. Da var bilen kjørt 130000.

Nylakkert august/sept 04.

Lakkerer, glemte selfølgelig og dekke til karosseri der dørene dekker over når han grunnlakkerte, så der ser man en del gråkvite prikker. men utpå er bilen nydelig.

Helt nye 17 tommere.. med nye dekk i år.14 toms vinterhjul, med helt nye piggdekk.

Småsota.

sjekk signaturen min, linken der finner du bilder.

side 3 på cardomain sida er nyeste.

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider