Gå til innhold

Bestilling fra Crazytuning

Ranger emnet


bcrazy

Anbefalte innlegg

Legger denne posten her i håp om at den blir lest av noen fra Crazytuning.

 

Bestilte for ca 4 uker siden 2L redline gearolje. Bortsett fra en bekreftelse på min bestilling over e-post har jeg hverken fått noe pakke i posten eller hørt noe mer. Henvendelse på mail til crazytuning har ikke blitt besvart.

 

Litt irriterende å gå vente på noe som kanskje aldri kommer....

 

Noen andre som har erfraringer?

 

 

Greit at det kan ta lang tid, men da ønsker jeg en tilbakemelding på hva som skjer.

1991 940 GL B230FB 340.000 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Det er ikke annet å gjøre en å beklage. Jeg prøvde å ringe deg for lenge siden, da tok du ikke tlf. Prøvde enda en gang senere på dagen, fortsatt ikkeno svar.

 

Mail... der er det endel ventetid da vi blir bomba ned med mail. Beklagelig at dette skal gå utover kunden. Men vi prøver så godt vi kan.... Det er bare 24timer i døgnet, og vi har ikke råd til å ansette noen.

 

Men skjerping loves!

 

Beklager igjen det som har skjedd.

 

Asim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I slike tilfeller lønner det seg alltid å ta en telefon før du "gir opp". En kort telefon er i de fleste tilfeller alt som skal til for å avklare saken. Jeg synes det blir feil å legge ut en slik post på nett FØR man ringer til det aktuelle firmaet. En slik post vil alltid være dårlig reklame for et firma, noe som kanskje ikke er fortjent. Greit nok at oljen din ikke har blitt sendt, men som sagt, en telefon hadde helt sikkert løst saken.

 

 

Originally posted by bcrazy

Legger denne posten her i håp om at den blir lest av noen fra Crazytuning.

 

Bestilte for ca 4 uker siden 2L redline gearolje. Bortsett fra en bekreftelse på min bestilling over e-post har jeg hverken fått noe pakke i posten eller hørt noe mer. Henvendelse på mail til crazytuning har ikke blitt besvart.

 

Litt irriterende å gå vente på noe som kanskje aldri kommer....

 

Noen andre som har erfraringer?

 

 

Greit at det kan ta lang tid, men da ønsker jeg en tilbakemelding på hva som skjer.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Vel. Det er ikke annet å gjøre en å beklage. Jeg prøvde å ringe deg for lenge siden, da tok du ikke tlf. Prøvde enda en gang senere på dagen, fortsatt ikkeno svar.

 

Mail... der er det endel ventetid da vi blir bomba ned med mail. Beklagelig at dette skal gå utover kunden. Men vi prøver så godt vi kan.... Det er bare 24timer i døgnet, og vi har ikke råd til å ansette noen.

 

Men skjerping loves!

 

Beklager igjen det som har skjedd.

 

Asim

 

Du har ikke tid å lese e-postene på jobben, men du har tid å lese "off-topic" delen på Bilforumet.net?

 

Ikke det at jeg er sinna på deg for det, men var bare en litt morsom tanke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo

 

Du har ikke tid å lese e-postene på jobben, men du har tid å lese "off-topic" delen på Bilforumet.net?

 

Ikke det at jeg er sinna på deg for det, men var bare en litt morsom tanke;)

 

Ble tipsa om denne tråden...

Ikke lag meninger uten å ha noe grunnlag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hans

Virker som folk er redde for å ringe

 

Nå har ikke dette noe med selve topicen å gjøre, men er heller en raljering mot forskjellige ANDRE firmaer (andre enn crazytuning, da jeg aldri har handlet hos de):

 

HVORFOR I HELVETE KAN DE ALDRI TA TELEFONEN NÅR MAN RINGER?!?!

 

En hel masse firmaer i Oslo-området lar konsekvent være å ta telefonen når man ringer. Eller så forteller de at de desverre ikke har tid til å se etter hva de har på lager akkurat nå. Det hadde vært så greit om de bare kunne være så snille å gjøre det, slik at man kunne spurt på forhånd og få et svar.

 

I stedet kjører man 40 minutters kø-kjøring ut til f ex NBS, bare for at en eller annen jævel skal fortelle at: NEEEEEEEEI DEN HAR VI IKKKKEEE SETTTTTT!

 

For alle dere som driver et firma (f ex NBS) - TA TELEFONEN!!!

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera.GT

Ideal : du skulle kansje drevet et sted sjøl..

høres ut som du har peiling ...

 

 

Ps : Be-4-you har veldig god service

 

var på be-4-you for å høre på pris på styling. de hadde ikke prisen så de skulle sjekke og ringe meg... det er 4-5 uker siden, ikke hørt noe enda

Så er ikke overbegeistret over service nivået der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cokatommy

 

var på be-4-you for å høre på pris på styling. de hadde ikke prisen så de skulle sjekke og ringe meg... det er 4-5 uker siden, ikke hørt noe enda

Så er ikke overbegeistret over service nivået der...

 

Skjedd det samme med meg.

 

Vil dem ikke ha kunder, så greit for meg. Jeg gidder ialelfall ikke ringe opp igjen.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår