Gå til innhold

Bestilling fra Crazytuning

Ranger emnet


bcrazy

Anbefalte innlegg

Originally posted by X-ecutioner

 

Tror nok at hos et firma som NBS, så har de ikke et sentralbord etc, så om du ringer kan det jo være at de har kunder.. prøv å ring tidligere.. kanskje det hjelper?

 

Er det slik at man ikke vil gjøre potensielle kunder til lags, så gjør ikke det meg noe - kan alltids handle et annet sted.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke uten grunn Asim nesten aldri poster noe på dette forumet, og at det har skjedd lite med Skylinegtr.no i det siste.. Etc.. Jeg trur gutta i Crazytuning jobber ræva av seg hele tiden, for å yte service for oss bilkunder.. Dessverre leverer de til feil type biler for min del ;)

 

Men, det er så og si vanlig at firmaer er dårligere på mail-service enn på telefon-service.. Så vil du virkelig ha nå, så ring på telefon, eller dra på sjappa (om du har muligheten)

 

Dette ordner seg nok skal du se.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by X-ecutioner

 

Tror nok at hos et firma som NBS, så har de ikke et sentralbord etc, så om du ringer kan det jo være at de har kunder.. prøv å ring tidligere.. kanskje det hjelper?

 

Etter hva jeg har sett hver gang jeg er der er det alltid en med telefon på seg og en plugg i øret som tar seg av samtaler.. ble litt frustrert når jeg skulle bli med ut i skuret å hente no deler.. så begynte han å prate om noe helt annet;) han tok da nettopp en telefon:) hater handsfree.. hehe

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ringt en del til CT ettersom jeg skal kjøpe litt av dem og de har altid tatt tlf:)

 

Det var en gang dem ikke kunne svare meg på når delene kom, og da skulle de ringe opp igjenn, jeg sa de måtte ringe etter kl 2 ettersom jeg var på jobb og de ringte kl 14.10:)

 

Men ettersom jeg klarte og (bøye, knekke, knuse) alt som er av bakaksling "stramma hjulboltene litt hardt" ;) så har jeg ikke fått handla det jeg skal, men jeg virker veldig possitive til dem! Gleder meg til og la dem få fikse litt på bilen min:)

 

Litt of topic det siste men....

 

Og ja, beste er og ringe og høre. Kan jo ikke tape noe på det i allefall!

Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:)

 

1986 Mazda 929

19?? Ascona B

1986 Nissan King Cab

1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo

I dag: 1997 Nissan 200sx S14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er temaet i trådens første post oppklart og utdebbatert for lenge siden og det er ingen grunn til at denne tråden skal warpe til en generell utblåsninngstråd for alle som ikke har kommet frem til de tusenvis av Norske firmaene vi alle handler daglig fra....

 

Det opprinnelige problemet er løst - og vi avslutter herved tråden før det bare blir surr her og folk ikke leser alle postene - og ikke fatter at den generelle frustrasjonen i de siste postene ikke har noe med CT å gjøre....

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår