Gå til innhold

"mine threads" under cp

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Flasher

Hva med å få til en liste "my threads", dvs ei liste over threads, som du selv har startet.. hadde vært mye enklere å huske, og holde orden på den måten

 

Du kan jo subscribe alle disse trådene, funksjonen er helt nederst på siden.. Jeg har gjort dette på noen interessante tråder, så får jeg mail med engang noen svarer..

 

Men, det du spør om er faktisk et bra tiltak det..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

hva med den lista over de nyeste postene du har skrevet i som jeg ser folk har, og som jeg hadde før. den har ikke funka på meg på sikkert et halvt år!ganske irriterende egentlig;)

 

Samme her. "Før" fikk jeg sånn liste under CP over alle threadene jeg hadde svart på og fikk på en måte beskjed når de ble svart på så jeg var oppdatert, men nå får jeg ikke det lenger :o/ Er ikke klaging dette her altså, bare litt irriterende hvis jeg poster noe under f.eks. Nissan Almera, også går det 4 dager før noen svarer også vet jeg ikke ikke det selv så jeg kan gå tilbake og svare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Du kan jo subscribe alle disse trådene, funksjonen er helt nederst på siden.. Jeg har gjort dette på noen interessante tråder, så får jeg mail med engang noen svarer..

 

Men, det du spør om er faktisk et bra tiltak det..

 

Ja, det er også en mulighet da, men blir fort masse mail.. men er jo bedre enn å glemme av hele tråden.. noe som jeg hender att jeg gjør.. ;)

 

Får gjøre det på denne måten enn så leng :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår