HeRmAnSeN Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 jeg har en '90 mod. sierra 2.0 DOHC sedan og tankmåleren kommer og går og når den fungerer viser den feil.... noen som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Måleren i tanken er dårlig jorda, sannsynligvis. Du kan prøve å finne måleren/giveren og trekke av ledningen for jord (som går til instrumentpanelet) og jorde denne i noe annet som du VET er et godt jordingspunkt. Da skal det, dersom kabelen er hel og det ikke er noe annet som er problemet, bli fullt utslag på måleren inne i bilen. Kan også være dårlig kontakt bak dashbordet, eller selve måleren i tanken som er gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wish Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Sierra målere er og blir noe forbanna dritt, spes om du har lite peng og kjører med lite bensin. Man må fylle for litt peng om måleren i det hele tatt skal flytte seg fra bunnen. Dritt! men men om man har lite peng så bruk trip telleren etter du har fylt så vet man sånn cirka når man må fylle igjen iallefall. Siter "King of the Road" s00n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 jeg liker "reserve-kanne-løsninga" best jeg :D :D :D Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Jeg fyller hel tiden jeg:( bedre å være føre var enn etter snar Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Henrik Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Hvor sån cirka er det jordingspunktet på tanken? Siter 90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt. 325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt. Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt. Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg