Atle Dreier Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Høres ut som et kalibreringsproblem, det der. Dere som bruker GT4 rattet må huske på at Solberg og gjengen ikke trenger å dreie rattet 900 grader for fullt utslag heller, da hade det blitt mye jobbing i cockpiten.... Litt kalibrering må nok til for å få det 'riktig'... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mark1 Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by Atle Dreier Høres ut som et kalibreringsproblem, det der. Dere som bruker GT4 rattet må huske på at Solberg og gjengen ikke trenger å dreie rattet 900 grader for fullt utslag heller, da hade det blitt mye jobbing i cockpiten.... Litt kalibrering må nok til for å få det 'riktig'... 900grader er 2.5 omdreininger, og utvekslinga på wrc bilene ligger på 2.2-2.5 mener jeg. så det er jo noenlunde riktign, så da er det bare å forestille seg rattbruken i de bilene når det står på som værst =) Siter NorskEscortRegister.Net Escort Mk1 og Mk2 register Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 hmm....er det egentlig meningen at dette spillet skal spilles uten ratt ? er iallefall ikke lett med tastatur.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mark1 Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by Ottesen hmm....er det egentlig meningen at dette spillet skal spilles uten ratt ? er iallefall ikke lett med tastatur.... Det funker, men er litt vanskeligere. En kjekk ting du kan gjøre er å gå inn på kontroll instillingene og justere følsomheten på bremsen så den ikke tar så brått med en gang, så du heller må holde bremsen inne litt før du bremser for fullt. Siter NorskEscortRegister.Net Escort Mk1 og Mk2 register Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 4.10 med nokså rolig sisteparti, og greit tempo resten. Har ikke prøvd å pushe ennå, men det er MYE å hente ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Jaja, måtte børste støvet av RBR og Thrustmaster Nascar Pro FF rattet mitt jeg og da. Har ikke spilt RBR på et par måneder (har alltid planer om å spille litt, men det blir liksom aldri noe av). Hadde ikke "unlocka" banen, så måtte laste ned fila ovenfor. Hadde noen problemer med å fullføre banen de første forsøkene, men på forsøk 6 eller 7 gikk det fint. Resultatet ble 4:05. Prøvde igjen, kræsj. En gang til.. 4:02. Deretter gikk det nedover, og endte til slutt med 3:55 et eller annet. Gjorde 3 grådige feil, men det ble fortsatt beste tid med 2 sekunder under forrige beste. Bilen var en WRX med urørt oppsett. Replay fil. PS! Self-extract RAR fil. Ingen virus eller noe slikt. Pakk ut til replay mappa. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Har fått den ned til 3:52.87 nå i en Xsara. Var bare det å kjøre hele banen uten noen store feil.. Har fortsatt ikke klart det. Er som regel minst 2 grove feil hver gang. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mark1 Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Før guest her kommer med noen flere tider så arrangerer vi en ny konkurranse =) Japan => Tanner Konkurransen varer til Søndag 12. Desember klokka 22 Spilte bana istad og fikk 3:16, men å komme ett stykke ned på to tallet er ikke umulig. Dette er en langt vanskeligere bane enn den foregående, mange Smale veier, raske partier som går over til sakte partier med krappe svinger. Noter og venstre brems er essensielt her =) Husk tidene må backes opp av replay! ps: er det bare momo rattet mitt som har blitt slarkette? Siter NorskEscortRegister.Net Escort Mk1 og Mk2 register Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 3:02.90 i en Impreza. http://www.jescoonline.com/stuff/Tanner30290.rar.exe Fikk også Hualapai tiden ned til 3:50 http://www.jescoonline.com/stuff/Hualapai350.rar.exe Igjen, selvutpakkende RAR filer. Pakk ut til replays mappa. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Klarte 2:56, men PC-faen kræsja! (BSOD). Har skjedd endel siden jeg installerte 1.02 patch'en (enten det, eller den nest-nyeste Omega Radeon driver'n.. skal installere nyeste idag, så vi får se). Det verste er at PC'en BSOD'd etter at jeg hadde lagra replay og "progress", men da jeg fikk starta den opp igjen var fila borte!! :mad: Har et par 2.59 replay's lagra. Poster dem senere hvis jeg ikke får til noe bedre igjen. Egentlig synes jeg denne banen er lettere enn Hualapai, siden du kan kutte svinger og kjøre utenfor veien en hel masse uten at det straffer deg. På Hualapai gikk det fort galt hvis du fikk så mye som ett hjul utenfor veien. Hvis jeg kommer for langt ut, eller kutter en sving for mye, så restarter jeg med en gang. Er ikke "fair play" å kutte! Jeg foreslår en Australia bane neste gang, da det der også straffer deg med en gang hvis du kutter for mye, eller rett og slett kommer utenfor veien noen steder. Mineshaft er morro med det store hoppet. :) Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mark1 Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Kutting er en del av rally, og hvis du restarter selv om du kutter... så er jo ikke det noe lurt. Banen er mye vanskeligere med tanke på at den er mye vanskeligere å lære. Men må innrømme at jeg begynner å kjenne den litt igjen nå, foreløpig bestetid er 3.09, men nå er jeg ferdig med alt som heter skole dette året så nå blir det ratting =) (hvis ikke gtr tar for mye tid da =) ) Siter NorskEscortRegister.Net Escort Mk1 og Mk2 register Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Joda, kutting, med andre ord, ett hjul på innsiden av svingen er en del av rally. Men på denne banen kan du kutte hele bilen på innersiden av svingen, igjennom busker og kratt uten at det koster deg noe tid (tjener heller fordi du tar en kortere vei). Selv synes jeg ikke denne typen kutting er fair. Jeg prøver å holde meg til ett hjul av veien så mye som mulig. Kommer stort mer av bilen av veien, så begynner jeg på nytt. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Faen.... får ikke noen bra tid.... 4.07.14 to ganger på rad :mad: det hakker som bare den da.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Synes spillet er helt umulig med det ratttet jeg bruker, skal kjøre nå og sjekke hva tiden blir, kjører av veien hele tiden:mad: Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 æææææææææææææææææææææææ det var faen mæ nære raseriannfall, Forpulte fitte spill....... Jævelig irriterenes når jeg kommer og får kontra også er det jævla rattet mitt så følsomt så jeg må ned i 40 - 50 km/t på langstrekkene for og i hele tatt klare og rette opp sladden, kjørte forresten på 7,22 ett eller annet, JÆVLA RATTFITTE. det spillet er maks irritasjonsfremakllende.:( :mad: :mad: :mad: PS. dette var på USA banen Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.