Gå til innhold

Hva skjer i 2005 ?

Ranger emnet


mazdafun

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ligger det noen planer for 2005 klart? Terminlister og trening?

 

Driver å skaffer spons til bilene, og det hadde vært greit å kunne vise til hvor mange løp det ser ut til å bli i 2005, og evt treninger også.

 

Kommer selvsagt til å troppe opp på Gatebil og andre banekjøringer, men dette er jo ikke offisielle drift-løp (kanskje breisladden kan kalles det, da)

 

Anyone?

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kadettcp

stå på FSR:D

 

Ja, Go FSR ! Men Go Fast !

 

Tenkte jeg skulle fiske litt før Jul. Skal ha release på bilene rett over nyttår, og det trengs litt stuff til bilene. Uten Terminliste, får jeg bare si at det blir masse løp:D og morro.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Det er ikke noe som er klart enda. Jeg har måttet ta meg en pause fra arbeidet med drifting grunnet mye jobb, men håper å kunne jobbe litt med det i julen. Jeg vil da legge ut all ny info på sidene til DCN :)

 

Har meldt meg som frivillig hjelper flere ganger, men aldri fått noe konkret..

Bare sånn FYI.. Om det skulle være noe..

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

 

Har meldt meg som frivillig hjelper flere ganger, men aldri fått noe konkret..

Bare sånn FYI.. Om det skulle være noe..

 

Ja, jeg vet det, og det er forsåvidt flere som vil hjelpe til. Problemet er bare at det er mer jobb å delegere ansvaret, samt hjelpe folk i gang, enn det er å gjøre det selv ;)

 

Men skal nok gjøre det i forbindelse med at jeg tar opp arbeidet igjen :)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xenon

Det som er ihvertfall er viktig nå er at alle som er seriøst interessert i å prøve drifting melder interesse, slik at vi kan få noe skikkelig ut av drifting-miljøet i Norge.

 

Hei.

 

Enig, men inntil DCN kommer med info, så er det ikke så mye vi kan gjøre.

 

Men for hva det er verdt : Jeg er interresert i å drifte neste år, og har allerede xx-timer i garasjen på bilene pluss xxx ooo,- Nok investert i dette.

 

PS: Skal melde meg inn i DCN selvsagt, men gjør det i starten på Januar. (ja, jeg er en kjip blakk jævel...;) )

 

Mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert med jeg også, når jeg en gang er ferdig med rustsveisingen..... Ris ruster, bare så det er sagt!jo mer jeg leiter, jo mer ligner det på natur-ris (brun, altså)... dumme danskene har grunnet med saltlake før de lakka!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Nja, ikke så mye annet enn at vi arrangerte en treningssamling nå på lørdag. Jobber nå med å få til en ny treningssamling, denne gang på asfalt. Når det gjelder terminlister etc. så er det noe NBF tar seg av, men dersom det er interesse for det så har vi fått tilbud om å kjøre en norgescup i 2005. Kommer tilbake med mer info om dette :)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommelen opp for norgescup! For å få drifting anerkjent som en offisiell motorsport er det vel alfa og omega å ha en egen serie/cup?

 

FSR; ser du for deg at denne cupen isåfall vil bli kjørt sammen med de andre racing-cupene (NTCC, SS, historisk osv.), eller blir det egne arrangementer, f.eks. på konbaner? Eller blir det kanskje begge deler?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norgescup er i utgangspunktet en god ting, men det krever en del planlegging samt nok deltakere. Kommer det tre biler og løypa ikke fungerer, så er en norgescup dødfødt. Men ettersom muligheten er der vil vi jobbe med saken.

 

En norgescup vil nok da i hovedsak kjøres sammen med NM og NC rundene i asfaltracing, ja.

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår